200 milijonov $ prihodkov v prvem mesecu dni – zavidljivo, kajne? Kljub nekaterim težavam, ki jih Pokemon GO doživlja v zadnjem času, je igra je v kratkem času s prenosi na Google Play in iOS krepko prehitela prejšnja rekorderja Candy Crush Soda Saga (2014) in Clash Royale.

sensortower-720x720
Prihodek igre Pokemon GO

Ob pogledu na graf rasti prihodkov prvih 30 dni je opazna prelomnica ob 18. dnevu. Nič čudnega, saj so igro takrat lansirali na Japonskem, od koder Pokemoni izvirajo in kjer so oboževalci najbolj zvesti. V nekaterih največjih azijskih državah (Indija, Kitajska, Južna Koreja) igra sicer še vedno ni dostopna, zato je pričakovati še večjo rast prihodkov v bližnji prihodnosti.

Negativni komentarji ne odvrnejo uporabnikov

Ob posodobitvi konec julija so se na ustvarjalce igre usuli negativni komentarji. Več kot polovica uporabnikov je igro na App storih ocenila negativno, ogromno pritožb pa je zaslediti tudi na družbenih omrežjih. Kljub temu uporaba igre ne pojenja – uporabniki še vedno igrajo povprečno dobrih 26 minut na dan, kar je še vedno več kot uporabljajo Facebook aplikacijo.

pokemon-go-usage-after-update
Povprečni dnevni čas igranja Pokemon GO

Kje iskati razloge za takšen uspeh Pokemon GO?

Se tudi vi sprašujete, zakaj je Pokemon GO zasvojil toliko ljudi? Psihologi uspeh razlagajo s procesi, ki potekajo v naših možganih. Gledano z evolucijskega stališča namreč le-ti delujejo veliko bolje v naravnem okolju, ki je zakoreninjen v naših mislih. Dejansko okolje v Pokemon GO je za razliko od igranja virtualnih iger za naše možgane torej veliko »udobnejše«.

emmodtjduo0kwc0ymz5t
Resnično okolje v igri Pokemon GO

Poleg enostavnosti igra vsebuje tudi napredovanje po stopnjah, kar nam zbuja izziv in željo po igranju. Ob sprehajanju večkrat nepričakovano naletimo na kakšnega Pokemona, kar na naše možgane prav tako deluje nagrajujoče, zato stremijo k ponavljanju dejanj, ki so reakcijo povzročili: želimo torej več takšnih občutkov nagrade, zato igramo več.

Igralci poročajo tudi o prijetnem občutku igranja, saj se jim zdi, da sodelujejo v skupinski igri z realnimi ljudmi, ki povezuje veliko bolj, kot če bi jo igrali sami za zaslonom. Zdi se, da se vsem nekako toži po starih časih, ko so ljudje veliko več časa preživeli na prostem in se družili.

Če dodamo še nostalgijo po Pokemonih, ki se jih večinoma spominjamo iz otroških dni in pozitivne učinke gibanja na prostem je uspeh igre že malo bolj jasen, kajne?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here