Naša Nina praznuje rojstni dan, zato je počastila sodelavce, ni pa pozabili niti nate ... Klikni tukaj & preveri
Ringke Spigen SGP Caseology Audio-Technica Apple Samsung Sony HTC LG Nokia Microsoft BlackBerry Alcatel Huawei Motorola OnePlus Asus Lenovo Acer Xiaomi Google Wiko Univerzalno Slušalke in Zvočniki Dodatna oprema Elektronika GoPro Prenosniki Darilni boni Luc


Če želiš artikel dodati v košarico, klikni gumb "V košarico" pri posameznem artiklu.
Počisti košarico

Pogosta vprašanja (FAQ)


 

Kaj je gizzmo.si?

Gizzmo.si je specializiran spletni trgovski center, ki ponuja več kot 20 000 artiklov
dodatne opreme za preko 500 različnih naprav. Ponuja neverjetno paleto ovitkov, etuijev in
univerzalnih torbic, prvovrstno zaščito zaslona Optishield , največjo izbiro polnilnih
ter podatkovnih kablov ter adapterjev, zbirko slušalk in prenosnih zvočnikov ter ostalo
prenosno elektroniko. Dobitnik kar petih nagrad za naj spletnega trgovca v letih 2014,
2015 in 2016 v Sloveniji in na Hrvaškem.

 

Kako sploh opravim nakup?

Enostavno dodate željene izdelke v košarico s klikom na gumb "V košarico",
kliknete povezavo "Na blagajno", vpišete svoje podatke in paket je že na poti! Če se v
spletnih trgovinah ne znajdete, vseeno pa želite zaščititi in polepšati svoj
mobilnik, nas lahko pokličete na številko 041-736-736 in naročilo bomo oddali skupaj, ali
pa nam izbrane artikle in podatke za dostavo pošljete preko e-maila na info@gizzmo.si.

 

Ali si lahko izdelke pred nakupom tudi fizično ogledam in jih osebno prevzamem?

Seveda! Izdelke si lahko ogledate v naših dveh fizičnih poslovalnicah. Ena se nahaja v Celju, na Ljubljanski cesti 8, druga pa v Dvorani A ljubljanskega BTC Citya, na Šmartinski 152. Če želite izdelke osebno prevzeti, oddajte naročilo in kot način plačila izberite Osebni prevzem. S tem boste vaše artikle rezervirali, o možnem terminu osebnega prevzema pa boste obveščeni naknadno.  

Delovni čas poslovalnice Celje:
Ponedeljek - Petek: od 8.00-17.00 in Sobota od 8.00-12.00

Delovni čas poslovalnice BTC Ljubljana:
Ponedeljek - Sobota: 9.00 -20.00

 

Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?

Pošiljka bo dostavljena s strani Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki. V kolikor vam poštar ne pusti obvestila o prejeti pošiljki, nam lahko pišete na info@gizzmo.si, da preverimo status paketa.

 

Lahko dobim promocijski kupon z ugodnostjo?

Zavedamo se, da naše stranke rade izkoristijo ugodne ponudbe, zato v naših e-novičkah redno pošiljamo promocijske ponudbe ter kupone. Nanje se lahko prijavite na prvi strani gizzmo.si, kjer dobite tudi kupon s popustom za -10 % ob prvem naročilu.

 

Prejel/a sem promocijski kupon z ugodnostjo. Kako ga izkoristim oz. kje ga vpišem?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristite en kupon. To storite tako, da ga vnesete v okvirček za kodo za popust na prvem koraku košarice ter nato pritisnete enter. Izgleda takole:

Screenshot2015013019.14.30.png
Screenshot2015013019.14.30.png


 

 

Po vpisu promocijskega kupona se je zvišal strošek poštnine. Zakaj?!

Mr. gizzmo nudi brezplačno poštnino za vse nakupe v skupni vrednosti 40 EUR in več. Če vrednost vaših artiklov minimalno presega znesek 40,00 EUR, se lahko zgodi, da po vpisu kupona vrednost pade pod 40 EUR in brezplačna poštnina ne velja več.

 

Kakšne načine plačila nudite?

Gizzmo.si ponuja sledeče načine plačila:

  • plačilo po povzetju poštarju (z gotovino) ali na pošti (gotovina ali kartica)
  • plačilo po predračunu
  • plačilo s sistemom Paypal
  • plačilo s kreditno kartico
  • plačilo ob osebnem prevzemu z gotovino ali kartico

 

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V opombe ob naročilu vpišite podatke podjetja in davčno številko in originalni račun bomo dodali v vaš paket.

 

Mojega izbranega artikla ni na zalogi. Kdaj bo spet na voljo?

Za bolj točno informacijo o dobavljivosti nam pošljite povezavo do izbranega artikla na info@gizzmo.si.

 

S katero dostavno službo bo odposlano moje naročilo?

Naročila odpošiljamo preko Pošte Slovenije.

 

Kakšen je strošek poštnine?

Strošek poštnine in pakiranja v primeru plačila po povzetju znaša 3,5 €, v primeru predplačila (predračun, Paypal, plačilne kartice) 1,9 €, v primeru osebnega prevzema pa stroška pošiljanja ni. V kolikor bo vrednost vašega naročila presegla 40 €, je poštnina brezplačna.



Kako lahko preverim kakšno je stanje mojega naročila?

Ob odpošiljanju vašega naročila boste na vašo navedeno mobilno številko prejeli informativno SMS sporočilo. V kolikor bi želeli podrobnejše informacije o stanju naročila nas lahko pokličete na 041-736-736 ali nam pišete na info@gizzmo.si.



Kdaj lahko pričakujem dostavo naročila, če naročim danes?

Če boste naročilo oddali do 16.00 ure, bo le-to odposlano še isti dan in v večini primerov že naslednji dan v dostavi Pošte Slovenije. Omenjeni pogoji ne veljajo za naročila, ki se plačujejo s plačilom po predračunu, saj je potrebno počakati na uspešen prejem nakazila kupnine.



Naročilo želim plačati preko predračuna. V kolikšnem  času ga bom prejel?

Po zaključku naročila boste na navedeni e-mail naslov najprej prejeli potrditveno sporočilo o uspešno oddanem naročilu, zatem pa v roku 5 minut še e-mail z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila kupnine. Da bi lahko vaše artikle kar najhitreje odposlali, nam lahko po izvedenem plačilu na e-mail info@gizzmo.si posredujete potrdilo o plačilu.

 

Kako poteka dostava mojega naročila?

1 korak: Informacije ob pričetku dostave

Gizzmo.si prejme naročilo, pripravi paket ter pošlje potrebne podatke Pošti Slovenije - vključno z e-mailom ali mobilno telefonsko številko prejemnika. Tako se aktivirajo možnosti obveščanja s strani Pošte Slovenije.

2 korak: Obveščanje o predvidenem časovnem okvirju dostave

Poštar vas pred dostavo pokliče na navedeno številko in se z vami dogovori o podrobnostih dostave.

3 korak: Možnosti za dostavo, ki so na voljo

Pošiljka bo dostavljena s strani Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki, s katerim lahko opravite prevzem pošiljke.


Ali se je za oddajo naročila potrebno registrirati?

Za oddajo naročila registracija ni potrebna, za naročanje potrebujete zgolj par minut. Željene artikle najprej dodate v košarico in zatem na blagajni izberete način plačila, vpišete vaše podatke in na koncu potrdite naročilo. Po uspešni oddaji naročila boste na navedeni e-mail prejeli potrditveno sporočilo.



Z naročenim artiklom nisem povsem zadovoljen, kako lahko izvedem menjavo?

Zavedamo se, da pravi vtis o artiklu pridobite šele ob ogledu v živo. Zato vam nudimo 44-dnevno garancijo zadovoljstva in vam z veseljem pomagamo ter omogočimo zamenjavo artiklov. Te nam vrnite na naslov, s katerega ste pošiljko prejeli, zraven pripišite vzrok vračila in artikle, za katere bi jih radi zamenjali. Priložite tudi račun. Naslov za vračilo je napisan na računu.

Ali imate za zveste uporabnike tudi kartice ugodnosti?

Žal kartic ugodnosti še ne ponujamo, lahko pa v bližnji prihodnosti pričakujete poseben klub za najbolj zveste gizzmovce.

 



Odgovora na svoje vprašanje nisem našel, kam se lahko obrnem?

Vaše vprašanje nam lahko napišete na info@gizzmo.si ali pa nas v delovnem času pokličite na 041-736-736 in z veseljem vam bomo svetovali.

gizzmo.si na Facebooku
V redu Gizzmo.si za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Več o piškotkih...