Ker se Nokia 3310 uradno vrača, je Mr. Gizzmo vrnil tudi Kačo! Podri svoj rekord in poberi nagrade! IGRAJ ZDAJ
Ringke Spigen SGP Caseology Audio-Technica Apple Samsung Sony HTC LG Nokia Microsoft BlackBerry Alcatel Huawei Motorola OnePlus Asus Lenovo Acer Xiaomi Google Wiko Univerzalno Slušalke in Zvočniki Dodatna oprema Elektronika GoPro Prenosniki Darilni boni Luc


Če želiš artikel dodati v košarico, klikni gumb "V košarico" pri posameznem artiklu.
Počisti košarico

Pogosta vprašanja (FAQ)


 

Kaj je gizzmo.si?

Gizzmo.si je spletni trgovski center, specializiran za prodajo dodatne opreme za vaše mobilne naprave.

 

Kako sploh opravim nakup?

Enostavno dodate željene izdelke v košarico s klikom na gumb "V košarico",
kliknete povezavo "Na blagajno", vpišete svoje podatke in paket je že na poti!
Če sovražite tehnologijo, vseeno pa želite olepšati svoj mobilnik
nas lahko tudi kadar koli pokličete na številko 041-736-736 in naročilo oddamo skupaj,
ali pa nam izbrane artikle in podatke za dostavo pošljete na info@gizzmo.si.

 

 

 

Ali si lahko izdelke kje tudi fizično ogledam in jih osebno prevzamem?

Seveda! Izdelke si lahko ogledate v dveh naših fizičnih poslovalnicah na Ljubljanski cesti 8 v Celju in v Dvorani A ljubljanskega BTC City, na Šmartinski 152. Če želite izdelke osebno prevzeti oddajte naročilo in kot način plačila izberite Osebni prevzem, saj si boste s tem vaše artikle rezervirali in boste obveščeni o točnem možnem terminu osebnega prevzema. 

Delovni čas poslovalnice Celje:
Ponedeljek - Petek: od 8.00-17.00 in Sobota od 8.00-12.00

Delovni čas poslovalnice BTC Ljubljana:
Ponedeljek - Sobota: 9.00 -20.00

 

Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?

Pošiljka bo dostavljena s strani Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki. V kolikor vam poštar ne pusti obvestila o prejeti pošiljki, nam lahko pišete na info@gizzmo.si, da preverimo status paketa.

 

Prejel/a sem promocijski kupon z ugodnostjo. Kako ga izkoristim oz. kje ga vpišem?

Čisto preprosto! Na en nakup lahko izkoristiš en kupon, in sicer tako, da ga vneseš v okvirček za kodo za popust na prvem koraku blagajne in prisneš enter. Izgleda takole:

Screenshot2015013019.14.30.png
Screenshot2015013019.14.30.png


 

 

Po vpisu promocijskega kupona se je zvišal strošek poštnine. Zakaj?!

Mr. gizzmo nudi brezplačno poštnino za vse nakupe v skupni vrednosti 40 EUR in več. Če vrednost vaših artiklov minimalno presega znesek 40,00 EUR, se lahko zgodi, da po vpisu kupona vrednost pade pod 40 EUR in brezplačna poštnina ne velja več.

 

Kakšne načine plačila nudite?

Gizzmo.si ponuja sledeče načine plačila:

  • plačilo po povzetju poštarju ali na pošti
  • plačilo po predračunu
  • plačilo s sistemom Paypal
  • plačilo s kreditno kartico
  • plačilo ob osebnem prevzemu z gotovino ali kartico

 

Lahko dobim originalni račun na podjetje?

Seveda! V opombe ob naročilu vpišite podatke podjetja in davčno številko in originalni račun bomo dodali v vaš paket.

 

Mojega izbranega artikla ni na zalogi. Kdaj bo spet na voljo?

Za bolj točno informacijo o dobavljivosti nam pošljite povezavo do izbranega artikla na info@gizzmo.si.

 

S katero dostavno službo bo odposlano moje naročilo?

Naročila odpošiljamo preko Pošte Slovenije.

 

Kakšen je strošek poštnine?

Strošek poštnine in pakiranja v primeru plačila po povzetju znaša 3,5 €, v primeru predplačila (predračun, Paypal, plačilne kartice) 1,9 €, v primeru osebnega prevzema pa stroška pošiljanja ni. V kolikor bo vrednost vašega naročila presegla 40 €, je poštnina brezplačna.



Kako lahko preverim kakšno je stanje mojega naročila?

Ob odpošiljanju vašega naročila boste na vašo navedeno mobilno številko prejeli informativno SMS sporočilo. V kolikor bi želeli podrobnejše informacije o stanju naročila nas lahko pokličete na 041-736-736 ali nam pišete na info@gizzmo.si.



Kdaj lahko pričakujem dostavo naročila, če naročim danes?

Če boste naročilo oddali do 16.00 ure, bo le-to odposlano še isti dan in v večini primerov že naslednji dan v dostavi Pošte Slovenije. Omenjeni pogoji ne veljajo za naročila, ki se plačujejo s plačilom po predračunu, saj je potrebno počakati na uspešen prejem nakazila kupnine.



Naročilo želim plačati preko predračuna. V kolikšnem  času ga bom prejel?

Po zaključku naročila boste na navedeni e-mail naslov najprej prejeli potrditveno sporočilo o uspešno oddanem naročilu, zatem pa v roku 5 minut še e-mail z vsemi potrebnimi podatki za izvedbo nakazila kupnine. Da bi lahko vaše artikle kar najhitreje odposlali, nam lahko po izvedenem plačilu na e-mail info@gizzmo.si posredujete potrdilo o plačilu.

 

Kako poteka dostava mojega naročila?

1 korak: Informacije ob pričetku dostave

Gizzmo.si prejme naročilo, pripravi paket ter pošlje potrebne podatke Pošti Slovenije - vključno z e-mailom ali mobilno telefonsko številko prejemnika. Tako se aktivirajo možnosti obveščanja s strani Pošte Slovenije.

2 korak: Obveščanje o predvidenem časovnem okvirju dostave

Poštar vas pred dostavo pokliče na navedeno številko in se z vami dogovori o podrobnostih dostave.

3 korak: Možnosti za dostavo, ki so na voljo

Pošiljka bo dostavljena s strani Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki, s katerim lahko opravite prevzem pošiljke.


Ali se je za oddajo naročila potrebno registrirati?

Za oddajo naročila registracija ni potrebna, za naročanje potrebujete zgolj par minut. Željene artikle najprej dodate v košarico in zatem na blagajni izberete način plačila, vpišete vaše podatke in na koncu potrdite naročilo. Po uspešni oddaji naročila boste na navedeni e-mail prejeli potrditveno sporočilo.



Naročeno blago mi ni najbolj všeč, kako lahko izvedem menjavo artikla?

Pri gizzmo.si nam je zadovoljstvo naših strank na prvem mestu in zavedamo se, da se pravi vtis o artiklu pridobi ob njegovem fizičnem ogledu. Zato vam z veseljem pomagamo in vam omogočimo zamenjavo artiklov. Le-te nam je potrebno vrniti na naslov s katerega ste pošiljko prejeli in zraven pripisati vzrok vračanja in za katere bi jih radi zamenjali. Priložite račun.



Odgovora na svoje vprašanje nisem našel, kam se lahko obrnem?

Vaše vprašanje nam lahko napišete na info@gizzmo.si ali pa nas v delovnem času pokličite na 041-736-736 in z veseljem vam bomo svetovali.

gizzmo.si na Facebooku
V redu Gizzmo.si za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Več o piškotkih...