Brezplačno svetovanje (8.00 - 14.00): 041 861 861

Prodajna mesta
Andrej Š., Maja J., Zmago S. in 700+ ostalih priporoča

Prva izbira za Servis Telefona v Sloveniji.

Počen ali uničen zaslon? Gumbi ne delujejo? Peša baterija? Naši izkušeni serviserji ekspresno in zanesljivo popravijo tvoj telefon ne glede stopnjo poškodovanosti.

*Cene vsebujejo DDV, rezervne dele, delo in potrošni material. Koriščenje prom. kuponov za servisne storitve ni možno. S klikom na gumb ''Potrdi rezervacijo'' se strinjam z oddajo rezervacije ter s Pogoji poslovanja. Potrjujem tudi, da sem seznanjen s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki.

Popravimo kar 3525 modelov telefonov!

Hitro in kvalitetno opravljamo vsa izven-garancijska popravila. Ne diskriminiramo - rešimo tako naprave z nekaj praskami kot tudi tiste, ki jim zaslon že odpada.

Brez cenenih nadomestnih delov - najmanj 90 dni garancije

Uporabljamo izključno originalne ali originalom enakovredne dele. Če v 90 dneh od servisa telefona opaziš kakršno koli napako, jo brezplačno odpravimo, ti pa v zameno prejmeš še darilo.

Servis telefona v živo ali na daljavo z domačega naslanjača

Uničeno napravo lahko prineseš na servis, ali pa nam jo pošlješ kar po pošti. Če živiš v Ljubljani, jo lahko zaupaš tudi našemu kurirju, ki jo prevzame, pripelje na popravilo in dostavi, ko je končana.*
*Prevzem in dostava se zaračunata z enkratnim zneskom skupno 9.99 €. Storitev je mogoča le na območju znotraj ljubljanske obvoznice.

Ohrani zasebnost in vse podatke

Čeprav svetujemo, da pred servisom telefona napraviš varnostno kopijo, podatki ostanejo na tvoji napravi. Prav tako posebno pozornost posvečamo varovanju zasebnosti, zato pred servisom ni potrebe po brisanju slik ali sporočil.

Brezplačen nadomestni aparat za čas popravila telefona

Za čas servisa telefona posodimo tudi nadomesten aparat. Tako v primeru nujnega popravila ne zamudiš pomembnega klica, ki bi sicer naletel na izklopljen telefon.
*Izposoja nadomestnega telefona je odvisna od razpoložljivosti naprav. Na voljo imamo 30 naprav.

Posebne ugodnosti ob nakupu dodatne opreme

Ker nam zaupaš s popravilom, lahko izbiraš med tremi paketi, v katerih poleg popravljene naprave prejmeš tudi dodatne artikle in premium ugodnosti. Ob koncu oddaje naročila izberi najljubšega in po neprimerljivi ceni opremi svoj telefon ter prepreči naslednjo poškodbo!
Kako poteka popravilo telefona?
1

Prinesi uničeno napravo

  1. Svojo napravo prineseš v poslovalnico ali pošlješ po pošti. Če si iz Ljubljane, lahko popravilo telefona naročiš, kot naročiš pico! Pokliči nas in naroči kurirja, ki bo prevzel tvoj telefon in ga po končanem popravilu spet dostavil na tvoj naslov.

Prejmi brezplačen nadomestni telefon

  1. Ko napravo prevzamemo, prejmeš prevzemni list, nam zaupaš kodo ali vzorec za odklepanje zaslona in izbereš brezplačen nadomestni telefon. Tako te lahko tekom popravila obveščamo o napredku “operacije”.
2

Hiter pregled in diagnostika

  1. Po potrebi opravimo hiter pregled in diagnostiko poškodbe oz. napake. Če se odločiš za popravilo pri nas, je pregled brezplačen. V nasprotnem primeru se obračuna enkratni strošek v višini 15 EUR. 
3

Kdaj bo popravljeno?

  1. Napravo prevzamemo in se dogovorimo za rok popravila. Nekatere enostavnejše “operacije” uredimo že v 30 min. Če gre za zahtevnejši poseg ali rezervni deli niso takoj na voljo pa lahko traja tudi do 5 dni. 
4

Spremljaj potek popravila

  1. S kodo na prevzemnem listu lahko preko spodnjega obrazca slediš napredku popravila. Ker natančno veš, kaj se s tvojo napravo dogaja, ti ni treba stati pred poslovalnico, zato lahko čas med čakanjem boljše izkoristiš.
5

Prevzemi popravljeno napravo

6
  1. Takoj ko je naprava popravljena na prevzem, te pokličemo in o tem obvestimo. V primeru nedosegljivosti ti pošljemo SMS sporočilo, tvoj telefon pa med čakanjem nate razvajamo z masažo in sladoledom.
Pokaži več komentarjev
Kje nas najdeš? ⤵
→ Pokaži navodila za pot (Google Maps)
BTC City, Center Desetka

Nasproti zadnjega vhoda v CityPark
Šmartinska 152
1000 Ljubljana

Delovni čas servisa:

Pon-Pet: 09.00 - 16.00
Sobota: Zaprto
Nedelja, prazniki: Zaprto

Delovni čas - prevzem in oddaja:

Pon-Pet: 9.00 - 20.00
Sobota: 10.00 - 19.00
Nedelja, prazniki: Zaprto

Preveri stanje popravila ⤵
Vnesi šestmestno številko, ki jo najdeš na servisnem delovnem nalogu in preveri, kako daleč smo s popravilom tvoje naprave:
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Uporabni nasveti pred servisom telefona

    Hej! 👋

    Klemen iz gizzmo.si tukaj.

    Spodaj sem ti pripravil nekaj nasvetov in odgovorov za najpogostejša vprašanja, ki se strankam porajajo pred popravilom telefona. Če te zanima še kar koli drugega, te vabimo, da nas kontaktiraš po telefonu ali e-mailu - 041 861 861 ali [email protected].


    1. Zakaj močno odsvetujemo, da se popravila telefona lotiš lastnoročno?

    Če misliš, da je tvoj telefon trenutno v slabem stanju - verjemi, po lastnoročnem servisiranju ali menjavi šipce je lahko še veliko huje - smo probali.

    Mogoče bi ti pri kakšnem starejšem aparatu še uspelo. A imej v mislih, da so bili tisti veliko bolj enostavno sestavljeni. Novejši pa so zaradi svoje tankosti pogosto zlepljeni s posebnim lepilom in nemalo krat se zgodi, da uporabniki že pri odpiranju telefona uničijo kakšno komponento, ki je ključna za delovanje naprave.

    Veliko telefonov roma k serviserju ravno zaradi tega, ker se junaki raje spravljajo zadevo popravljati sami. Na koncu za vse skupaj odšteješ 3x toliko, kot bi, če telefon takoj prineseš na servis.

    Pomisli, če si zlomiš roko, kar lastnoročno nadeneš mavec? Verjetno to nalogo raje zaupaš zdravniku, kot tipu na Youtubu.

    Tudi pri telefonih ni nič drugače. Lahko probaš.. a nekdo, ki se s tem ukvarja že več let, uporablja certificirana orodja proizvajalcev telefona in kar je najpomembneje - ima ogromno izkušenj, bo najverjetneje zadevo izpeljal bolje kot ti po “enem kratkem za pogum” in 10 minutah videa z napotki.

    Če sva dala za primer zlomljeno roko, poglejva kaj lahko gre narobe pri lastnoročnem popravilu razbite šipce.

    V večini primerov, ko se samooklicani mojstri spravijo zaslon menjavati sami, po “operaciji” ugotovijo, da telefon ne deluje, kot bi moral.

    Pogosto se zaslon sploh ne prižge. Če se prižge pa moteče utripa in se ne odzove na tvoje prste. Pri sodobnih pametnih telefonih, ko telefon upravljaš preko zaslona zna biti to zelo moteče, se strinjaš?

    Še huje, če na telefon ne namestiš ustreznega zaslona, lahko ta poškoduje še matično ploščo in ostale komponente, ki poganjajo tvoj telefon.

    Kaj ti preostane? Morda bo treba na koncu kupiti celo nov telefon.

    Zato mogoče najpomembnejšega dela svojega telefona raje ne menjaj lastnoročno. 

    2. Kako reagirati po stiku s tekočino in kako poteka popravilo vodnih poškodb?

    Morda poznaš tisti vic? Zakaj pomaga, če telefon po tem, ko ti pade v vodo, čez noč pustiš v skledi polni riža? Ker bo riž privabil Azijce, ki ti bodo spotoma popravili še telefon.


    No, to žal ne deluje tako. Če tvoj telefon utrpi poškodbe zaradi vode, pozabi na riž in ga čim prej odnesi na servis.

    Riž bo morda z zunanjosti telefona posrkal nekaj tekočine, vendar bo povzročil tudi dodatne težave, ko se bo zmehčal in “razpacal” po majhnih režah tvojega telefona. In ker razpacan riž deluje kot neke vrste lepilo, je reže toliko težje očistiti.

    Prej kot ga prineseš na servis, bolj verjetno je, da bo popravilo uspešno, saj je treba pri poškodbah zaradi vode ukrepati takoj.

    Na servisu tvoj telefon rešijo s pomočjo ultrazvočnega čiščenja. Za to morajo najprej telefon razstaviti, kar je že samo po sebi umetnost, saj vsebuje ogromno drobnih delcev, ki morajo po končanem popravilu vrniti nazaj na pravo mesto.

    Ko telefon razstavijo, iz njega vzamejo matično ploščo, ki jo postavijo v ultrazvočni čistilnik. Ta med čiščenjem oddaja mikrovalove, s katerimi odstrani vse, kar ne spada na matično ploščo.

    3. Ali bo tvoj aparat po popravilu še vedno vodoodporen?

    Žal ne. Kakršno koli popravilo izbereš - lastnoročno, pri pooblaščenem ali pri nepooblaščenem servisu - ko nekdo tvoj telefon odpre, ta izgubi status vodoodpornega telefona, saj posebna tesnilna veziva pri razstavljanju uničimo in ta več ne opravljajo svoje naloge. Popolno vodoodpornost je namreč mogoče zagotoviti zgolj s tovarniškim sestavljanjem.

    4. Zakaj izbira pooblaščenega serviserja ni vedno najboljša odločitev?

    Kako najdeš zanesljiv servis, ki za kratko popravilo ne bo računal polovico mesečne plače? Med brskanjem po spletu in iskanjem servisa najdeš vrsto pooblaščenih in nepooblaščenih servisov.

    Verjetno se sprašuješ “zakaj bi kdo izbral nepooblaščenega, pooblaščen se sliši veliko bolj zanesljivo?” Vse kar besedica pooblaščen servis pomeni, je to, da je servis priznan s strani proizvajalca telefonov.

    Pooblaščeni servisi pogosto za enako popravilo zaračunajo tudi do 2x več kot nepooblaščeni - plačaš seveda, ko prideš na vrsto… Kar pa zna trajati - čakalne vrste pri pooblaščenih servisih so navadno zelo dolge. Če odneseš telefon na pooblaščen servis k svojemu operaterju, lahko nanj čakaš tudi 2 tedna ali več.

    Res je, da pooblaščeni servisi uporabljajo izključno originalne rezervne dele.A če smo popolnoma iskreni - tudi boljši nepooblaščeni serviserji uporabljajo nadomestne dele, ki so originalom enakovredni do te mere, da razlike ne opaziš.

    Poleg tega pa ti med servisom pooblaščeni serviserji z naprave vedno izbrišejo vse podatke, zato je varnostna kopija pred servisiranjem telefona nujno potrebna. V tem primeru moraš najprej čakati, da se vsi podatki prenesejo iz naprave, po popravilu pa jih moraš prenesti nazaj. Dodatno delo, ki ni najbolj priročno, če se ti mudi in želiš telefon čimprej nemoteno uporabljati, kot si ga pred poškodbo. Seveda ti lahko varnostno kopijo naredijo tudi na servisu, vendar zanjo plačaš še dodatnih 40 eur ali več, kar še poviša končno ceno že tako dražjega popravila.

    Najpomembneje pri izbiri ustreznega servisa telefona je, da najdeš nekoga, ki na popravilo nudi garancijo, uporablja rezervne dele visoke kakovosti in tvoj telefon popravi čimprej in zanesljivo.

    Izbiro pooblaščenega serviserja priporočamo le, če telefon poškoduješ kmalu po nakupu, ko imaš pred sabo še celo leto tovarniške garancije. Pa še to le v primeru, da cena popravila ni pretirana.

    Če se tvoj telefon pogosto znajde na tleh, raje plačaj manj za enako ali boljšo storitev pri priznanem serviserju, ki ni “pooblaščen”. Lastnoročnega popravila pa se raje sploh ne lotevaj. Če gre kje narobe, ni garancije, ki te reši.

    5. Ali se med servisom s telefona brišejo tvoji podatki, kako je z zasebnostjo?

    Za popravilo potrebujemo tvojo kodo za odklep zaslona. Ali to pomeni, da bo mojster, ki popravlja tvoj telefon pregledoval tvojo vsebino?

    Nikakor ne. Kar se tiče zasebnosti in podatkov, ti lahko zagotovim, da se vsebine tvojega telefona ne bo dotaknil nihče. Vsebine ne brišemo, kot to počnejo pooblaščeni serviserji in ne posegamo v tvojo privatnost.

    Kodo potrebujemo izključno za to, da po servisiranju telefona preizkusimo, ali so napake odpravljene in telefon deluje, kot bi moral. Ker telefon razstavimo in ponovno sestavimo moramo preveriti delovanje vseh senzorjev, kamere, zvočnikov in ostalih funkcionalnosti.

    Kodo seveda lahko zadržiš tudi zase, a ti v tem primeru ne moremo dati garancije, saj ne moremo preveriti, ali telefon po servisu deluje normalno. Lahko pa seveda na izrecno željo to storimo tudi ob tvoji prisotnosti ob prevzemu, a morda treba malenkost počakati na prostega serviserja.

    6. Kaj se bo zgodilo z nepoškodovanimi dodatki, ki jih imaš na aparatu?

    Če imaš na telefonu nameščeno zaščitno steklo, ga odstranimo samo, če je ekran pod njim poškodovan. V nasprotnem primeru se ga ne dotikamo. Pooblaščeni servisi sicer zahtevajo, da se vsi dodatki odstranijo, pri Gizzmo servisu pa, če je le možno, dodatke pustimo pri miru.

    7. Kako dolgo boš v času popravila brez telefona?

    Ko napravo prejmemo, opravimo hiter pregled, diagnosticiramo poškodbe in se dogovorimo za servisni rok. Popravilo lahko traja od 30 min do 5 dni. Saj veš, vse je odvisno od dobavljivosti delov in zahtevnosti poškodbe. 

    V vsakem primeru prejmeš kodo, s katero lahko kadar koli preveriš, kaj se s tvojim aparatom dogaja oz. kako dolgo bo popravilo še trajalo. Najverjetneje občutno manj, kot bi pri pooblaščenem serviserju. Pa tudi ceneje bo.

    8. Kako poteka servis telefona pri gizzmo.si?

    Gizzmo.si servis ti priskoči na pomoč z naslednjimi servisnimi storitvami:

    • menjava stekla ali popravilo ekrana,
    • menjava zadnjega pokrova,
    • menjava baterije
    • ohranitev oz. prenos podatkov,
    • odprava programskih napak,
    • servis kamere na telefonu,
    • servis mikrofona na telefonu,
    • servis polnilnega konektorja,
    • servis selfie kamere,
    • servis stekla kamere,
    • servis NFC enote,
    • servis ohišja,
    • servis senzorja bližine,
    • servis senzorja za prstni odtis,
    • servis reže za SIM kartico,
    • servis stekla,
    • servis svetlobnega senzorja,
    • servis tipk za glasnost,
    • servis tipke za vklop,
    • servis vhoda za slušalke,
    • servis vibracijske enote,
    • servis WiFi modula,
    • servis zvočnika,
    • servis stika s tekočino,
    • povrnitev izbrisanih podatkov,
    • sistemska ponastavitev telefona.

    Ko se odločiš za servis telefona pri nas, najprej opravimo prvi pregled in diagnosticiramo poškodbo. Če se za servis ne odločiš, je cena prvega pregleda 14.99 EUR, če pa se odločiš za servis pa je pregled vštet v končno ceno popravila telefona.

    Po diagnostičnem pregledu prejmeš prevzemni list s številko za preverjanje napredka popravila, nam zaupaš morebitno kodo za odklepanje zaslona in odideš na kavico. Za čas popravila, sploh če ta traja nekoliko dlje, pa ti posodimo še nadomestno napravo. Tako v primeru nujnega popravila ne zamudiš pomembnega klica, ki bi sicer naletel na izklopljen telefon.

    Ko končamo, te pokličemo oz. pošljemo sms, da je tvoj prenovljen telefon pripravljen za prevzem. Ti se začudiš, ker klica ne pričakuješ tako hitro, na hitro spiješ kavo, se opečeš, ker je še vroča in prihitiš v poslovalnico, kjer prejmeš svoj telefon.

    Kaj pa če naprave ne uspemo popraviti? Tukaj naj te kar ustavimo - Gizzmo servis popravi vse! ;)

    Ok, če v primeru ekstremnih poškodb (imeli smo že primere, ko je čez telefon zapeljal traktor) slučajno res ne gre, ti za neuspelo popravilo ne bomo računali niti centa, telefon pa zato ne bo v nič slabšem stanju. V vsakem primeru naredimo vse, da bi tvoj telefon rešili, preden vržemo puško v koruzo. No, ali tvoj telefon v koš. Hec, telefon dobiš nazaj kot spominek, kako ne ravnati z njim.


    Na koncu se ti zahvalimo za zaupanje in ti ponudimo posebne ugodnosti pri nakupu nove zaščitne in zabavne opreme, da se nezgoda ne bo ponovila. Čeprav želimo, da se vrneš, ti še bolj privoščimo, da telefon naslednjič ostane cel!

    Prepusti svoj aparat strokovnjakom!
    Pridobi ponudbo in rezerviraj
    Servis gizzmo.si
    4.88152

    Prazna
    košarica?

    Kupcem pogosto privoščimo posebne akcije. S prazno košarico jih žal ne moreš izkoristiti.

    Napolni jo s klikom na gumb "V KOŠARICO" pri posameznem artiklu.

    Košarica

    Darilo si izbereš na blagajni!

    28-dnevno jamstvo zadovoljstva

    Notice