Tako je popravil vtis iz preteklega leta, ko je na prvem mestu stal Google. Vrednost Applove znamke je poskočila za 67 odstotkov, kar zdaj predstavlja že okoli 247 milijard dolarjev. Lestvico snuje Millward Brown, podjetje za marketinške raziskave. Slednje upošteva potrošnjo uporabnika in splošne tržne informacije, ki jih potem aplicira na samo znamko. Med prvimi desetimi je večina visokotehnoloških podjetij in e-trgovin, kot so: Microsoft, IBM, Facebook, Tencent, Alibaba in Amazon. Seveda pa ne gre brez Coca-Cole, McDonaldsa in Marlboro cigaret, ki z znamkami, vrednimi nekaj več kot 80 milijard dolarjev, zaključujejo deseterico
Razlog za Applov uspeh leži v uspešni prodaji iPhona, smartwatcha (pametne ure) itd. Pri Millward Brownu pravijo, da je udobje vodilna moč vsake znamke, saj ljudje želijo produkte, ki jim „olajšajo“/poenostavijo življenje in se hkrati razlikujejo od konkurenčnih.