Nova raziskava 2015 je pokazala, da potrošniki v povprečju dnevno spremljajo mobilne aplikacije 198 minut, televizijo pa 168, izključen je čas, porabljen na brskalniku. Natančne podatke je težko dobiti, saj veliko ljudi uporablja telefon med gledanjem televizije. Tako se je še povečala razlika v primerjavi z letom 2014. Kljub temu se delež gledanja TV ne zmanjšuje.
V raziskavi so poudarili, da so se uporabniki mobilnih aplikacij naučili plačevati za vsebine. V preteklosti so igrice dominirale v t. i. app storih (trgovine z aplikacijami), zdaj pa so to prevlado zasenčile televizijske produkcijske hiše HBO, Netflix, Hulu … ter Google Now, Spotify in Pandora.
Zaradi porasta prodaje mobilnih programov lahko pričakujemo, da bodo vsi tradicionalni mediji svoje vsebine začeli ponujati tudi v obliki aplikacij.
Raziskava je luč sveta ugledala ravno v času, ko je Apple predstavil svojo novo televizijo. CEO Tim Cook je poudaril, da se je razvoj televizije ustavil, saj se je v ospredje postavljalo mobilni segment tehnologije. Z njihovo novo Apple TV pa se začenja tudi novo obdobje – povezava med TV in aplikacijami. To trenutno omogoča operacijski sistem, s katerim lahko brskamo po Netflixu in igramo mobilne igrice kar na televiziji.