Uporaba Messengerja je že med poletjem presegla milijardo uporabnikov, a v podjetju seveda vedno znova iščejo nove načine za povečanje števila uporabnikov. Zadnja posodobitev, ki jo preizkušajo v ta namen, so teme pogovora, Conversation topics, torej predlogi, o čem se pogovarjati s prijatelji.
Gre seveda za podatke, ki jih Messenger dobi iz Facebooka: torej denimo kraji, ki so jih prijatelji obiskali ali dogodki, ki so se jih udeležili, glasba, ki so jo poslušali ipd. Funkcionalnost je bila med vikendom prvič preizkušena med ozkim krogom uporabnikov.
Ideja Conversation Topics je seveda preprosta: ponuditi priročne »ice breakerje« za pričetek pogovora z novimi prijatelji oziroma ponovni pričetek s starimi. Poleg tega se za novo funkcijo skriva tudi priročna dodatna prednost: da bi izvedeli, kaj so vaši prijatelji nedavno počeli, vam ni treba več scrollati po News Feedu na Facebooku in se prebijati med množico oglasov in objav Facebook strani, ampak lahko enostavno preletite Messenger.