Prvi in največji ponudnik mobilne tehnologije pri nas danes spreminja svojo podobo. V sklopu strateškega načrta družbe Telekom Slovenije so danes izvedli “konsolidacijo blagovnih znamk s prenosom moči in vrednosti dosedanjih blagovnih znamk v eno močno krovno blagovno znamko”. Večjih sprememb ni za pričakovati – vse storitve na mobilnem segmentu se bodo še vedno imenovale Mobitel, ime SiOL pa ostaja za vse storitve na širokopasovnem segmentu.
Prav tako ponudba storitve Mobitel ostaja nespremenjena – paketi za naročnike ostajajo enaki, tudi ponudba mobilnih aparatov (cena, vezava, pogoji sklenitve naročnine) ostajajo enaki. Spreminja se le to, da bo odslej Telekomov Program zvestobe namenjen tudi uporabnikom mobilnih storitev. Osvežen, bolj moderen minimalističen izgled pa je doživela uradna internetna stran Mobitela. Vsekakor dobra sprememba.
Uradno novico Telekoma Slovenije si lahko pogledate s klikom na povezavo.