Prejšnji teden je Prisma – aplikacija, ki je poleti lansirala umetniške filtre za fotografije in do oktobra zabeležila že več kot 70 milijonov prenosov – prikazala, kako bodo delovali umetniški filtri, ki bodo kmalu prišli v možnosti za obdelavo Live videa.
Soustanovitelj Alexey Moiseenkov je med oddajanjem demo prenosa tehnologije sloga Prisma izkoristil čas za vprašanja gledalcev, večkrat pa tudi spremenil filter.
Prisma seveda ni edino tehnološko podjetje, ki dela na umetniških filtrih, podprtih s pomočjo umetne inteligence: pred kratkim je podobne filtre za fotografije in videe dodala aplikacija PicsArt (kako izgledajo videi s filtri v PicsArtu si lahko pogledate v spodnjem posnetku), konkurenco pa sta napovedala tudi Google in Facebook. V Prismi so konkurenco komentirali z besedami, da gre za dokaz, da je prenos stila pomemben za vsako veliko podjetje na svetu.
Najbolj očitna prednost videev s filtri je seveda način spodbujanja večjega števila ljudi, da ustvarijo in delijo video vsebine s prijatelji. Filtri ponujajo nekakšno rešitev vsem, ki imajo težave s samozavestjo in do določene mere tudi zasebnostjo.
Posnetek Prisminega oddajanja si lahko pogledate spodaj.