Youtube nam z začetkom meseca maja prinaša nove spremembe. Vsi smo se žal že sprijaznili s čakanjem na gumb »Preskoči oglas«, ki se pojavi po 5s predvajanja. Kmalu pa bo ta gumb izginil, namesto dolgih oglasov pa nas bo zdaj čakalo obveznih 6s kratkih mini oglasov pred vsakim videom, ki se jim ne bo več dalo izogniti.
Te mini oglase so na YouTubu poimenovali »Bumbper ads«, ugotovili pa so tudi, da jim zaradi svoje uporabnikom bolj prijazne dolžine ljudje posvečajo veliko več pozornosti kot nadležnim dolgim oglasom, ki trajajo tudi minuto ali več.
Spodaj je primer takšnega oglasa skupine Rudimental.
Gre za pretkano potezo podjetja YouTube, ki s tem dejanjem verjetno želi pridobiti še večje število ljudi (Američanov), ki bi se prijavili na njihov plačljivi program YouTube Red z mesečno naročnino.
Obvezne kratke oglase lahko pričakujemo v začetku meseca, a tudi daljši oglasi ne bodo popolnoma izginili, bilo naj bi jih le manj.