Velikan družbenih omrežij, Facebook, ki ima že skoraj dve milijardi registriranih uporabnikov po celem svetu, je v četrtek funkcijo Messenger Day po mesecih testiranj uradno lansiral za vse uporabnike.
Odzivi so precej negativni – mnogi so mnenja, da je šel Facebook tokrat s kopiranjem Snapchata predaleč. Po 8 letih se je zato moral posloviti direktor upravljanja produktov, Peter Martinazzi.
Čeprav je funkcija umeščena na vrhu aplikacije (brez možnosti, da bi jo skrili ali izbrisali), jo uporablja zelo malo uporabnikov. Mladi, katerim je Messenger Day tudi namenjen, funkcije niso vzeli preveč resno.

facebook-messenger-day
Messenger Day

Podobno razočaranje je tudi enaka posodobitev Status v WhatsAppu (seveda prav tako v lasti Facebooka), ki so jo dodali pred nekaj tedni. Uporabniki niso prepričani, kako bi funkcijo sploh uporabljali, zato je niso vzeli za svojo. Opazen je tudi trend, da se mladi umikajo z družbenih omrežij, kjer so prisotni njihovi starši, zato prav gotovo ne bodo objavili sumljivih fotografij tja, kjer bi jih starši lahko videli.

Kaj pa vi menite? Delite s svojimi prijatelji posebne trenutke tudi na Messengerj Day?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here