V preteklosti so bile pozicije objav odvisne od tega, koliko vaših prijateljev je objavo všečkalo, komentiralo ali delilo. Zdaj pa se bo objava prikazovala na vrhu glede na to, koliko časa boste gledali samo objavo.

Novost ni tako enostavna. Raziskovalci so se soočali s težavo, kako poenoti čas, če nekdo gleda objavo deset sekund, ker mu je všeč, nekdo pa zato, ker ima slabo internetno povezavo. Nova tehnologija bo izbirala objave, katerim so uporabniki Facebooka namenili več časa kot ostalim – to je pokazatelj, da jim je vsebina bila pomembna.

V primeru, da dlje časa spremljate sestrino objavo fotografij s poroke, Facebook to zazna in vam prikaže vse njene slikovne objave/vsebine, ki so visoko pozicionirane. Cilj je, da postanejo vsebine bolj prepričljive in zanimive za uporabnike ter da se s tem izpostavi novo merilo spletnega povezovanja in interakcije.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here