To predstavlja okoli 33-odstotno povečanje rasti v primerjavi z enakim obdobjem v 2014. Kitajski tehnološki gigant, ki je trenutno ocenjen na 45 milijard ameriških dolarjev, je tako še bolj utrdil svoj položaj tretjega največjega distributerja te tehnologije na svetu. Ravnokar so začeli prodajati svoje produkte v Braziliji, s 7. julijem pa obljubljajo odprtje trgov v Turčiji, Mehiki, Rusiji in nekaterih predelih JV Azije – ali bodo obljube uresničili, pa je še vedno neznano. V lanskem letu so prodali okoli 61 milijonov mobilnikov.

rtr-e1436177085356.jpg
Ustanovitelj in CEO Lei Jun

Ustanovitelj Lei Jun je za letošnje leto napovedal 100 milijonov prodanih pametnih telefonov, do zdaj se to zdi uresničljivo. Čeprav je Xiaomi najbolj trdno situiran ravno na Kitajskem, pa so pretekli uspehi neposredno tudi povezani z odprtjem tržišč v osmih azijskih državah, med njimi je tudi Indija. V Evropi in ZDA zdaj lahko kupujemo le dodatke za mobilne telefone. Med njimi so najbolj priljubljeni: senzor aktivnosti Mi Band in univerzalne prenosne baterije Power Bank.

Jun je skrivnosten, kateri produkti so se najbolj in najmanj uspešno prodali, dejstvo pa je, da je največ nakupov bilo izvedenih prek spletne strani Mi.com. Povedal pa je, da so izvozili okoli 10 milijonov telefonov, kot so Mi 2, Mi 3, Redmi, Redmi Note, Mi 4 in Redmi 2.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here