Izredna novica: postali smo slovenski spletni trgovec leta 2019 v kategoriji telefonija! Praznuj z nami ...

Odpri darilo

Brezplačno svetovanje (8.30 - 17.00): 041 736 736

Prodajna mesta

Pogosta vprašanja

"Prosila bi za možnost vračila, saj mi je na tipkovnico skočil maček in oddal naročilo."

Verjameš ali ne, to je resničen mail, ki je nasmejal naš oddelek za podporo uporabnikom.
Vračilo smo vljudno sprejeli, v naslednji paket za stranko dodali tudi pozornost za mačka in v Pogosta vprašanja za vsak slučaj dodali odgovor na vprašanje "Kaj se zgodi, če moje naročilo odda maček?"

  1. Osnovna vprašanja
Kaj je gizzmo.si?

Gizzmo.si je vodilni spletni trgovec za mobilne dodatke v regiji. Izbiraš lahko med več kot 20.000 izdelki za preko 1000 naprav. Smo ponosni prejemniki petih nagrad za "Spletnega trgovca leta" v Sloveniji in na Hrvaškem v letih 2014, 2015 in 2016.

Kako opravim nakup?

Bolj enostavno ne gre. Prebrskaj ponudbo izdelkov, ki so na voljo, izberi tiste, ki jih želiš in pritisni na gumb "Dodaj v košarico". Klikni gumb "Na blagajno", izpolni obrazec za dostavo in začni odštevati.

Če ti spletne trgovine ne odgovarjajo in si raje kot z računalnikom v komunikaciji z ljudmi, nas pokliči na 041-736-736 in naročilo zaključimo skupaj.

V primeru, da imaš raje pogovor preko e-pošte, nam lahko na [email protected] pošlješ sporočilo s seznamom izdelkov, ki jih želiš naročiti ter svojimi podatki za dostavo.

Kako prejmem promocijski kupon s popustom za moj prvi nakup?

Zvesti bralci naših e-sporočil so pogosto deležni posebnih ponudb in vrtoglavih popustov. Prijavi se na e-novičke na domači strani gizzmo.si in že takoj prejmi kupon za -10% popust pri svojem prvem naročilu!

Ne najdem odgovora na svoje vprašanje. S kom lahko govorim?

Z največjim veseljem čakamo tvoje vprašanje! Piši nam na [email protected] ali pa nas pokliči na 041-736-736. Naši agenti za podporo uporabnikov ti bodo z veseljem priskočili na pomoč.

  1. Vprašanja o dostavi
Katera dostavna služba bo dostavila moje naročilo?

Da lahko zagotovimo varno in hitro dostavo, vse naše pakete pošiljamo z dostavno službo Pošte Slovenije.

Kdaj dobim paket, če naročilo oddam danes?

Če naročilo oddaš do 16:00 ure, ga bomo odpremili še isti dan. Na svojih vratih ga tako lahko pričakuješ že naslednji delovni dan.

Čas dostave se med različnimi izdelki lahko razlikuje. Najdeš ga na strani vsakega izdelka.

Kakšen je strošek poštnine?

Strošek poštnine in pakiranja v primeru plačila po povzetju znaša 3,5 EUR, v primeru predplačila (predračun, Paypal, plačilne kartice) 2,5 EUR, v primeru osebnega prevzema pa stroška pošiljanja ni. V kolikor vrednost tvojega naročila presega 40 EUR, je poštnina brezplačna.

Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?

Kurir bo v tvojem nabiralniku pustil odrezek za osebni prevzem na najbližji podružnici Pošte Slovenije.

Kako izgleda postopek dostave?

Ko prejmemo tvoje naročilo, ga obdelamo in odpremimo preko Pošte Slovenije. Zaupamo jim tvoje kontaktne informacije (telefonska številka + e-pošta), da te lahko obvestijo o nadaljnjih podrobnostih.

  1. Vprašanja o naročanju
  1. Vprašanja o naročanju
Se moram za oddajo naročila prijaviti?

Ne, ni se treba registrirati ali prijavljati. Oddaja naročila je sila enostaven proces, ki traja le nekaj minut.

Izberi želene izdelke, dodaj jih v košarico, izberi način plačila in vnesi podatke za dostavo. Na koncu še zaključi naročilo, kmalu zatem pa na podan naslov prejmeš potrditveno e-poštno sporočilo.

Lahko po nakupu spremenim svoje naročilo?

Čeprav se naša ekipa trudi naročila odposlati čim prej, bomo naredili vse, kar je v naši moči, da naročilo spremenimo, če še to ni bilo odposlano. Piši nam na [email protected] ali pa nas čim prej pokliči na 041-736-736!

Kje lahko preverim stanje mojega naročila?

Ko zaključiš naročilo, na svoj e-poštni naslov prejmeš potrditveno sporočilo. Če želiš dodatne informacije o svojem naročilu, nas pokliči na 041-736-736 ali pa nam piši na [email protected]

Izdelka, ki ga želim naročiti, ni na zalogi. Kako ga lahko kupim?

Prosimo pošlji nam sporočilo z URL povezavo do izdelka, ki ni na voljo, na [email protected] Javili ti bomo predviden rok dobave in ti pomagali zaključiti naročilo.

Dobil/a sem promocijski kupon. Kako ga lahko izkoristim?

Uporaba promocijskega kupona je sila enostavna. Kodo kupona pri pregledu košarice enostavno prepiši v polje za promocijsko kodo in pritisni Enter.

Ko vnesem promocijsko kodo za popust, se poveča strošek dostave. Zakaj?

Mr. Gizzmo nudi brezplačno dostavo za vsa naročila nad 40 EUR. Če skupna vrednost tvojega naročila sega le malo nad 40 EUR, lahko z uporabo promocijske kode za popust vrednost pade pod 40 EUR. V takem primeru se ne obračuna brezplačna poštnina, zato se izplača v košarico dodati še kakšno malenkost. Tako namesto plačevanja dostave za isto ceno prejmeš še en artikel.

  1. Vprašanja o plačilu
Kako lahko plačam?

Nudimo različne načina plačila. Izberi tisto, ki ti najbolj odgovarja:

• Plačilo s sistemom PayPal

• Plačilo s kreditno/debetno kartico

• Plačilo s predračunom

• Plačilo po povzetju (poštarju ali na pošti)

Lahko prejmem originalen račun?

Seveda! Pri oddajanju naročila in izpolnjevanju informacij za dostavo, klikni na možnost "Originalen račun" v zgornjem desnem kotu. Enostavno vnesi svojo davčno številko v pravilni obliki in izpolni vse potrebne informacije za svoje podjetje.

Obvestilo: ko izbereš možnost originalnega računa, bo sistem samodejno izpolnil predpono države. Zato te ni treba ponovno vnašati - enostavno vnesi samo številčni del svoje davčne številke.

  1. Menjave in vračila
Eden od izdelkov, ki sem jih naročil/a, je poškodovan oz. manjka. Kaj naj naredim?

Čeprav pri gizzmo.si tvoje zadovoljstvo postavljamo na prvo mesto, se nezgode še vedno dogajajo, za kar se vnaprej opravičujemo. Kontaktiraj naš večkrat nagrajen oddelek za podporo kupcem na [email protected] Z veseljem ti bodo priskočili na pomoč - tudi, če želiš vračilo kupnine ali menjavo za drug izdelek - 28-dnevna garancija "Brez Heca".

Nisem 100% zadovoljen/a z izdelkom, lahko dobim novega oz. drugega?

Razumemo, da si lahko pravi vtis o izdelku izoblikuješ šele, ko ga vidiš v živo.
Zato imaš po nakupu kar 28 dni časa, da izdelek preizkusiš in se odločiš, ali ga želiš zamenjati. V tem času bomo brez vprašanj zamenjali izdelek za novega oz. drugega. Poglej, kakšne prednosti ti omogoča naša 28-dnevna garancija na zadovoljstvo "Brez Heca".

Kaj se zgodi, če moje naročilo odda maček?

Če ti naročen izdelek odgovarja, ga nagradi s priboljškom. Če izdelka ne želiš pa enostavno izkoristi garancijo "Brez Heca", ki jo najdeš na povezavi v zgornjem odgovoru. Z veseljem bomo naročilo tvojega kosmatinca zamenjali ali pa ti vrnili celotno kupnino!

Če želiš artikel dodati v košarico, klikni gumb "V košarico" pri posameznem artiklu.

Brezplačna poštnina

Nadaljuj
Počisti košarico