Prvi Gizzmofest v 2024 >> Čaka te kupon za 24 % popust in DVE darili po tvoji izbiri >> Izkoristi zdaj!

Izkoristi kupon

Brezplačno svetovanje (8.00 - 14.00): 041 736 736

Prodajna mesta

Pogoji poslovanja in zasebnost

Odložite knjigo, ki jo trenutno berete in naslednji mesec porabite za prebiranje pogojev - izvrstno čtivo, sploh na plaži. Če želite, lahko hit letošnjega poletja tudi natisnete ali prenesete v PDF obliki.

Natisni PDF
  1. Pogoji poslovanja Gizzmo.si
  1. Osnovne informacije - 1
1.1 Podatki o podjetju

VAL skupina, d.o.o.
Hrvaška ulica 10
1000 Ljubljana

Poslovalnica Gizzmo.si Ljubljana:
Hrvaška ulica 10 (Center Desetka)
1000 Ljubljana

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Ljubljani dne 20. 1. 2012, SRG vpisa 2012/3229.

ID za DDV: SI22490388 (zavezanec za plačilo DDV)
Matična številka: 609908400

TRR: SI56 0430 2000 1927 859 pri NKBM

Podjetje Val skupina d. o. o. upravlja naslednje spletne strani: https://gizzmo.si/

S trgovino Gizzmo.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Val skupina d. o. o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi ponudnik ali podjetje).

1.2 Avtorske pravice podjetja

Vse vsebine, objavljene na www.gizzmo.si, so last podjetja in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene. Brez dovoljenja podjetja se jih ne sme kopirati, razmnoževati ali distribuirati na kakršen koli drug način.

Podjetje si pridržuje pravico do sprememb vsebin, objavljenih na spletni strani www.gizzmo.si.

1.3 Strinjanje s pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo blaga in storitev, objavljenih na spletni strani www.gizzmo.si, spletni trgovini podjetja VAL skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju tudi VAL skupina ali podjetje). Z uporabo spletnega mesta se vsak uporabnik strinja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in da se z njimi v celoti strinja. Šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
1.4 Odgovornost

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje VAL skupina d.o.o. ne odgovarja. Prav tako zaposleni v centru za pomoč uporabnikom spletne trgovine podjetja niso pristojni za osebno reševanje morebitnih težav glede uporabe blaga/storitev.

Podjetje ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani www.gizzmo.si,  morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij.

Podjetje si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih podjetje ne bi pristalo na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

Komunikacija poteka izključno preko spletne strani in elektronske pošte.

1.5 Pritožbe in spori

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe lahko oddate pisno po elektronski pošti na naslov: [email protected]. Podjetje bo v treh delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Podjetje  si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje VAL skupina d. o. o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22/ES.

HEJ! 👋

V teh priročnih "plonk" okvirčkih lahko pričakuješ tikanje in sleherniku prijazne (a pravno nezavezujoče) povzetke pogojev uporabe.
Malce bolj osebno, za lažje branje.

Poleg kupa formalnosti, ki jih moramo zajeti v pogojih poslovanja, med osnovnimi informacijami najdeš točno to - informacije o upravljalcu gizzmo.si, podjetju Val skupina d.o.o. s sedežem v Sloveniji.

Če te o avtorskih pravicah, strinjanju s pogoji, odgovornosti podjetja ali reševanju sporov kaj podrobneje zanima, klikni na "+" in preberi več.
  1. Varovanje osebnih podatkov - 2
  1. Varovanje osebnih
    podatkov - 2
2.1 Splošno

Podjetje se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Podjetje uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Podjetje spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu podjetje posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

Posredovanje uporabnikovih osebnih podatkov podjetju je v določenih primerih nujno, da lahko obdelovalec kot ponudnik izpolnjuje svoje pogodbene obveznosti do uporabnika. Ponudnik zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22; v nadaljevanju tudi ZVOP-2)) , Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju tudi ZEKom-2) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

2.2 Uporaba osebnih podatkov

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu


Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.
Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

2.3 Namen uporabe

Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.gizzmo.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Soglasje k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah ali naročilu na novice preko elektronske pošte, uporabnik dovoljuje podjetju Val skupina d.o.o., obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Val skupina, d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje novic preko elektronske pošte, telefonske številke ali Facebook Messengerja in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletnega centra www.gizzmo.si in podjetja Val skupina d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.


Navedene podatke lahko podjetje, obdeluje za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani, tj. 3 mesece za udeležence nagradnih iger, 10 let za zmagovalce nagradnih iger ter do odjave naročnika na novice, oziroma dokler upravljavec ne preneha s svojo dejavnostjo na trgu. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

Od prejemanja sporočil preko posameznih komunikacijskih kanalov se lahko posameznik kadar koli odjavi. Navodila za odjavo se nahajajo TUKAJ.

2.4 Enkratno obvestilo o poteku rezervacije

Ob dodajanju izdelka v košarico je izdelek začasno rezerviran za nakup, kar omogoča brezskrbno nakupno izkušnjo. Zaradi zakonitega interesa kupca o poteku rezervacije za izbrane izdelke obvestimo po e-mailu ali SMS-u. Email ali SMS pa služita izključno kot obvestilo in kupec s tem ni vpisan na nobeno izmed list za promocijsko obveščanje. Prav tako kupčev e-mail naslov in številka nista trajno hranjena, razen če se kupec ni s tem v preteklosti izrecno strinjal. Od tovrstnih izrednih obvestil se kupec lahko kadarkoli odjavi z enim klikom, in sicer na gumb “Odjava”.

2.5 Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov.
Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik podjetju poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.

2.6 Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

2.7 Pravica do obveščanja in izbrisa

Pravico imate do informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov je Tijana Vujinović, Val skupina d. o. o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: [email protected] ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da vas na telefonsko številko, ki ste jo vpisali v postopku naročila, preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno ali ko je naročilo pripravljeno za osebni prevzem. Če artikli za osebni prevzem niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.

Obvestila: Po prijavi na obvestila bosta vaše ime, telefonska številka in elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila.

Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na [email protected] ali s klikom na povezavo »Odjavi tukaj« na dnu promocijskih elektronskih sporočil.
Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil, sledite povezavi za odjavo v prejetem sporočilu ter vpišite svojo telefonsko številko in kliknite "Odjava".

Vsak posameznik, katerega ponudnik zbira, hrani in obdeluje njegove osebne podatke, ima glede teh podatkov naslednje pravice:

  • Pravica do pozabe - v kolikor posameznik ne želi več, da se njegovi osebni podatki, ki jih hrani in obdeluje obdelovalec obdelujejo in ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo, bo lahko od obdelovalca kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo.
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko, v kolikor to želi, lahko od obdelovalca zahteva, da mu zagotovi osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcije - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pa tudi pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja
2.8 Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov [email protected].


Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora upravljavec na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

Podjetje osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko prekliče soglasje za prejemanje elektronskih sporočil (kar stori s pisno zahtevo ponudniku na elektronski naslov [email protected]) ali zahteva, da podjetje njegove osebne podatke nemudoma učinkovito in trajno izbriše, tako da v celoti izbriše uporabnikov uporabniški profil pri ponudniku.

2.9. Videonadzor v prostorih podjetja

OBVESTILO POSAMEZNIKOM PO 13. ČLENU SPLOŠNE UREDBE O VARSTVU PODATKOV (GDPR) GLEDE OBDELAVE OSEBNIH PODATKOV

***
Upravljavec: Val skupina d. o. o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana; telefon 041 736 736.

Kontakt pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov (ang. DPO): [email protected]

Namen obdelave: Videonadzor izvajamo z namenom zagotavljanja varnosti ljudi, premoženja in opreme ter za zagotavljanje nadzora vstopa v prostore ali izstopa iz njih.

Pravna podlaga: točki (c in e) člena 6(1) Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in 3. poglavje Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. Uradni list RS, št. 163/22; ZVOP-2).

Rok hrambe: Posnetki videonadzornega sistema se hranijo največ 5 mesecev od trenutka nastanka posnetka, nato se samodejno izbrišejo. Posnetki se hranijo dlje od navedenega roka zgolj in samo v izrednih oziroma škodnih dogodkih ali v primeru ravnanja oseb, ki ogroža varovane prostore, premoženje in/ali varnost ljudi. V takih primerih se posnetki hranijo vsaj do prihoda državnega organa, pristojnega za odkrivanje ali pregon kaznivih dejanj oziroma drugega pristojnega organa.

Uveljavljanje pravic: s pisno zahtevo, poslano na naslov upravljavca, lahko kadarkoli uveljavljate svoje pravice: dostop do osebnih podatkov (pri tem vas bomo zaprosili za navedbo točnega časa, ko ste bili v prostorih, ki so videonadzorovani), popravek (zaradi narave obdelave zgolj deloma) ter v določenih primerih ugovor in omejitev obdelave.

Možnost pritožbe: Pritožbo lahko vložite pri Informacijskem pooblaščencu (naslov: Dunajska 22, 1000 Ljubljana).

Ostale informacije: zajem osebnih podatkov (posnetek vaše podobe) zagotovite z vstopom v videonadzorovano območje; če ne želite obdelave vaših osebnih podatkov (posnetka vaše podobe), ne boste mogli vstopiti v prostore, kjer se izvaja videonadzor.

2.10. Dodatno

Podjetje je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezano k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletne trgovine. Podjetje ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovalo osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočilo tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od podjetja zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Podjetje teh podatkov ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podjetje podatkov uporabnikov ne bo uporabilo za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo izrecno soglašal. Podjetje lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Na kratko...

Zelo se trudimo, da so tvoji podatki pri nas 100% varni.

Osebne podatke hranimo v skladu z določili zakona o varstvu osebnih podatkov, uporabljamo pa jih izključno za opravljanje storitev, ki jih nudimo.

Kadar koli lahko zahtevaš izbris podatkov, ki jih hranimo, in temu bomo ugodili kar najhitreje. Čeprav te bomo pogrešali :(

Če želiš, da te "pozabimo", se lahko navadno z 1 klikom odjaviš v e-poštnem ali FB Messenger sporočilu. Če želiš, lahko tvoje podatke tudi trajno izbrišemo - to lahko zahtevaš s pisnim sporočilom na spodnji e-poštni naslov.

Za vpogled v posredovane podatke in več informacij glede obdelave ali izbrisa se obrni na: [email protected]
  1. Postopek nakupa, Gizzmo.si servis - 3
  1. Postopek nakupa,
    Gizzmo.si servis - 3
3.1 Naročanje blaga in storitev

V spletni trgovini www.gizzmo.si lahko blago in storitve naročite na naslednji način: Preko obrazca v spletni trgovini.
Pri naročilu preko obrazca na spletni strani je obvezna navedba telefonske številke, na katero vas bomo lahko brezplačno obveščali o poteku naročila (vsi prejeti SMSi so za vas brezplačni) in navedba maila, na katerega pošljemo potrdilo naročila. Glede odstopa od naročila glejte točko 5.1..

Kupoprodajna pogodba (naročilo oz. račun) je kupcu poslana na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu in v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika oz. podjetja VAL skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana.

3.2 Postopek nakupa

Nakup na spletni strani podjetja izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.

Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.

Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Podjetje ob prejemu potrditve o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.

Odpošiljanje: Podjetje v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

Kupcu je po izbiri blaga in pred oddajo naročila v košarici/na blagajni omogočen pregled celotne vsebine naročila vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak oz. količin naročenega.

3.3 Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov [email protected] pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 041 736 736.

3.4 Načini plačila

Izdelke plačate po povzetju, preko Paypala, ob osebnem prevzemu ali po predračunu. Možno je tudi obročno plačilo z Leanpay. Osebni prevzem izdelkov je mogoč v ljubljanski trgovini Gizzmo, BTC City, Center Desetka, na naslovu Hrvaška ulica 10 med delovniki od 9.00 do 20.00 in ob sobotah od 9.00 do 19.00.

Pošiljka bo odposlana preko Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po povzetju, je 3,90 EUR.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po predračunu, s plačilno kartico ali Leanpay je 3,50 EUR.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo s Paypalom je 4,90 EUR.

V primeru nakupa izdelkov iz segmenta REBORN se strošek pošiljanja obračuna ne glede na znesek nakupa. Izjema velja za nakup, kjer so poleg izdelkov iz segmenta REBORN zajeti še ostali izdelki, katerih skupna vrednost (ostalih izdelkov) presega 50 EUR. V navedenem primeru je poštnina brezplačna.

Ob osebnem prevzemu ni dodatnih stroškov.

Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.

V primeru nakupa izdelkov, katerih vrednost presega 100 EUR je možno obročno plačilo z Leanpay.
Več informacij in splošni pogoji uporabe storitev Leanpay se nahajajo na povezavah: https://www.leanpay.si/ in https://app.leanpay.si/terms-of-use
Podjetje Val skupina d. o. o., je zgolj kreditni posrednik in ne odgovarja za ravnanja kreditodajalca v postopku preverjanja kreditne sposobnosti in odobravanja kredita.

3.5 Pridržek lastninske pravice

Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanem blagu in storitvah in ostanejo last podjetja tudi potem, ko so vam izročeni, vse dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.

3.6 Postopek ocenjevanja izdelkov

Informacije o prikazanih ocenah

Vsi obiskovalci spletne strani gizzmo.si lahko oddajo ocene za objavljene izdelke. Ocena ni povezana z uporabniškim računom. Izdelek lahko obiskovalci ocenijo tudi, če so ga kupili drugje.

Mnenja uporabnikov, ki so označena kot "Preverjen nakup" imajo ob oddaji mnenja vpisan e-mail, ki je enak e-mailu obstoječega naročila uporabnika na naši strani in je torej to mnenje povezano s preverjenim nakupom.

Vsako prejeto oceno pred objavo ročno pregledamo in preverimo. Pri tem preverimo vsebino ocene. V nadaljevanju navajamo dva primera, kjer se ocena ne sklada z mnenjem uporabnika ali z ocenjevalnim izdelkom:

Primer 1: Ovitek za mobilni telefon je ocenjen s petimi zvezdicami in stavkom: »Polnilni kabel je odličen.« (Vsebina mnenja pri primeru 1 in njegova ocena se ne ujemata z ocenjevanim izdelkom.)

Primer 2: Izdelek je ocenjen samo z eno zvezdico, vendar z besedilom: »Navdušen sem! Odličen izdelek, hitro dostavljen, super pakiran!"  (Vsebina mnenja pri primeru 2 in njegova ocena se ne ujemata.)

Filtrirane ocene niso vključene v prikazano skupno oceno.

Pridružujemo si pravico do zavrnitve objave komentarjev/ocen, za katere presodimo, da:

• bi lahko huje vznemirili, izzvali, napadali ali žalili druge;

• so rasistični, seksistični, homofobični, brez vsakršne povezave z objavljeno vsebino;

• namigujejo na spolnost, predstavljajo zlorabo ali so drugače neprimerni;

• vsebujejo surove kletvice ali druge očitno žaljive besede;

• kršijo predpise, zagovarjajo ali spodbujajo nezakonito ravnanje; to se nanaša zlasti na kazniva dejanja zoper čast in dobro ime, druga kazniva dejanja ali nedopustne posege v osebnostne pravice ter kršitev avtorskih in sorodnih pravic;

• predstavljajo oglaševanje izdelkov ali storitev drugih ponudnikov;

• vsebuje kontaktne podatke, ko so telefonska številka, poštni naslov ali elektronska pošta ali osebne podatke, ki niso javno objavljeni;

• vsebuje povezave na druge spletne strani;

• so zapisani v drugem jeziku in ne v slovenščini;

• opisujejo ali spodbujajo dejavnosti, ki bi lahko ogrozile varnost ali blagostanje drugih ljudi;

• veljajo za  nezaželena sporočila t.i. »spam«, ki so v bistvu večkrat objavljena sporočila z isto ali podobno vsebino;

• ne sledijo nosilni zadevi na spletni strani.

Vse komentarje, kjer se ocena (število zvezdic) in vsebina mnenja ujemata in ne kršijo v prejšnjem odstavku zapisanih pogojev, objavimo na spletni strani, in sicer ne glede na to, ali gre za pozitivno ali negativno oceno. 

3.7 Gizzmo.si servis mobilnih naprav

Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo.

Pri popravilu mobilne naprave se smiselno uporabljajo vsi zgoraj navedeni pogoji poslovanja, vključno z varstvom osebnih podatkov.

S prejetimi gesli in kodami ravnamo z izredno previdnostjo. Podatki in gesla, potrebna za servisiranje in vzdrževanje, ostanejo strogo zaupni ter se ne delijo s tretjimi osebami. Namenjeni so izključno za potrebe servisiranja in testiranja vaše naprave. V primeru, da stranka ne posreduje gesla za zaklenjeno napravo, smo primorani napravo ponastaviti, kar lahko privede do izgube podatkov na napravi. To je nujno za izvedbo servisnih preizkusov, v nasprotnem primeru, če testiranja ni možno izvesti, ne moremo zagotoviti garancije za storitev. Pri napravah, ki vključujejo funkcije kot so touch ID / Face ID ali podobni biometrični senzorji, je pomembno vedeti, da ob prejemu naprave morda ne bodo takoj delovali. V tem primeru bo potrebno vnesti nadomestno touch ID kodo, postopek pa je natančneje opisan v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka ne razpolaga s to kodo, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.

V postopku naročila popravila elektronske naprave je kot obvezno sestavino treba navesti podatke o napravi, podrobnejši opis napake in način dostave. V kolikor potrošnik želi vračilo starega zamenjanega dela elektronske naprave, ga mora izrecno zahtevati takoj ob prevzemu servisirane naprave. V nasprotnem primeru ga bo prodajalec ustrezno predal v postopek uničenja.

Cene posamezne storitve so navedene na spletni strani. Servis po opravljenem pregledu in diagnostiki sporoči rezultate stranki. Telefonski pogovor s servisom se snema zaradi morebitnega dokazila o sklenitvi ali spremembi pravnega posla. Pregled in diagnostika sta vključeni v skupno ceno servisa, če se stranka odloči za popravilo. V kolikor se stranka ne odloči za popravilo, je cena prvega pregleda in diagnostike 14,99 EUR.  Stranki je za čas popravila na voljo tudi nadomestni telefon za katerega je potrebno plačati varščino v znesku 20,00 EUR.

Ponujamo tudi storitev popravila vodne škode. Znesek takšnega popravila se stranki sporoči po opravljenem pregledu in diagnostiki.

Storitvi ohranitev podatkov in povrnitev izbrisanih podatkov se po ceniku zaračunata samo v kolikor je reševanje podatkov uspešno. V kolikor pa reševanje podatkov ni uspešno, se stranki zaračuna samo cena prvega pregleda in diagnostike. Za izvajanje storitve servis s strani stranke potrebuje napravo in USB ključ, kamor se bodo ohranjeni podatki naložili.

Za telefone, ki so po deklaraciji vodotesni, v primerih menjave stekla, LCD zaslona, zadnjega pokrova ali stekla ali tovrstnih posegov in servisa telefona, nadaljne vodotesnosti ne garantiramo.
Za popravila oz. posege na matični plošči garancija ne velja. Prav tako garancija ne velja tudi za popravila, izvedena na telefonu, ki je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije.

Pri ekranih B kakovosti lahko pride do razlike v odzivnosti touch mehanizma ter osvetlitvi zaslona v primerjavi s prvotnim (originalnim) zaslonom.

Kaj je OEM zaslon ?

Pri napravah znamke Apple nudimo strankam zaslone OEM kakovosti.
Naši zasloni so narejeni iz najkakovostnejših materialov in nosijo OEM certifikat, kar pomeni, da so skladni s proizvajalčevimi standardi. Vse nadomestne dele pred prodajo dodatno testiramo in s tem skušamo zagotoviti optimalno delovanje.

Za Gizzmo.si servis mobilnih naprav kuponi za popust ne veljajo in jih ni mogoče koristiti za storitve, ki jih servis ponuja.


Garancija ni veljavna:

  • ob neposredovanju gesla za odklep in testiranje telefona
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd...
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
  • pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga
3.8 Reborn obnovljene naprave

JAMSTVO REBORN® 

Kljub temu, da  Zakon o varstvu potrošnikov ne predvideva garancije za rabljene izdelke, podjetje Val skupina d.o.o. nudi jamstvo, ki ga lahko kupec uveljavlja v roku 12 mesecev od datuma nakupa izdelka (v nadaljevanju tudi: pametna naprava), in sicer v kolikor ugotovi, da ima funkcionalno napako. Pri uveljavljanju tega jamstva, podjetje izdelek s funkcionalno napako, zamenja z drugim istovrstnim ali primerljivim izdelkom. 


TRAJANJE  JAMSTVA: 

Ob nakupu pametne naprave Reborn® samodejno in brezplačno prejmete 12-mesečno jamstvo Reborn®. 

VSEBINA JAMSTVA REBORN®: 

Jamstvo prične veljati na dan nakupa izdelka, ki je naveden na računu. Jamstvo velja za vse izdelke in njihove sestavne dele, ne velja pa za morebitno dodatno opremo. Predpogoj za veljavnost tega jamstva je pravilna uporaba izdelka ob upoštevanju proizvajalčevih navodil za vzdrževanje.

Podjetje zavrača kakršno koli jamstvo v primeru: 

  • poškodb, ki nastanejo zaradi nesreče oz. uporabe, ki ni v skladu s tehnično dokumentacijo, dosegljivo na proizvajalčevi spletni strani ali zaradi poškodb, ki nastanejo med namestitvijo dodatne opreme ali odpiranjem izdelka;  
  • okvar, povzročenih po poskusu odklepanja ali nepravilnega vzdrževanja izdelka s strani stranke, med katere med drugim spada tudi umazanija, oksidacija, korozija ali rjavenje; 
  • škode, katere vzrok ni povezan z izdelkom, kot na primer: nepravilna namestitev dodatne opreme s strani stranke, požar, poškodbe zaradi vode. Navedeno se nanaša na vse poškodbe, ki so nastale na zunanjih delih izdelka in ne vplivajo na njegovo pravilno delovanje; 
  • spremembe ali popravila izdelka s strani stranke ali podjetja, ki s strani podjetja ni pooblaščeno za popravilo; 
  • nadgradnje operacijskega sistema, ki ni v skladu s priporočili proizvajalca, kar lahko privede do poslabšanja izdelka; 

pametne naprava se mora uporabljati v skladu s proizvajalčevo tehnično dokumentacijo. 

Naprava mora biti odjavljena iz vseh računov s katerim je povezana (iCloud, Samsung račun / google račun / huawei račun). V primeru, da naprava ni odjavljena iz vseh računov, jamstvo ne pokriva popravila, saj napake na napravi ne moremo odpraviti, dokler ni odjavljena iz vseh računov.

PRIJAVA NAPAKE:

Za uveljavljanje jamstva Reborn® pišite na elektronski naslov [email protected] ali nas pokličite na telefonsko številko 041/736-736.

Jamstvo nudi podjetje:

VAL SKUPINA d.o.o.
Gizzmo.si Servis

Matična številka: 609908400

Davčna številka: SI 22490388

Hrvaška ulica 10, Ljubljana, 1000 Ljubljana

Ob uveljavljanju jamstva nosi stroške vračila izdelka in dostave zamenjanega izdelka podjetje VAL SKUPINA d.o.o.

30-dnevni test

Potrošnik ima pravico, da napravo 30 dni od prevzema testira. Potrošnik lahko napravo (v brezhibnem stanju) v tem roku vrne, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.  Edini strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Podjetje bo potrošniku, ki je v roku vrnil napravo v brezhibnem stanju, povrnilo kupnino oz. zamenjalo napravo z drugo, po želji potrošnika. Pri tem velja omejitev vračila in možnost zamenjave za drugo napravo le 1x na posameznega potrošnika, naprav ni mogoče vračati in menjati v nedogled. Potrošnik ne more vrniti naprave, ki ni v brezhibnem stanju, in sicer zaradi:

  • poškodb, ki nastanejo zaradi nesreče oz. uporabe, ki ni v skladu s tehnično dokumentacijo, dosegljivo na proizvajalčevi spletni strani ali zaradi poškodb, ki nastanejo med namestitvijo dodatne opreme ali odpiranjem izdelka;
  • okvar, povzročenih po poskusu odklepanja ali nepravilnega vzdrževanja izdelka s strani stranke, med katere med drugim spada tudi umazanija, oksidacija, korozija ali rjavenje;
  • škode, katere vzrok ni povezan z izdelkom, kot na primer: nepravilna namestitev dodatne opreme s strani stranke, požar, poškodbe zaradi vode. Navedeno se nanaša na vse poškodbe, ki so nastale na zunanjih delih izdelka in ne vplivajo na njegovo pravilno delovanje;
  • spremembe ali popravila izdelka s strani stranke ali podjetja, ki s strani podjetja ni pooblaščeno za popravilo;
  • nadgradnje operacijskega sistema, ki ni v skladu s priporočili proizvajalca, kar lahko privede do poslabšanja izdelka.

Naprava mora biti odjavljena iz vseh računov s katerim je povezana (iCloud, Samsung račun / google račun / huawei račun). V primeru ko naprava ni odjavljena iz vseh računov, kupnina ne bo povrnjena do trenutka odjave iz vseh računov.

V primeru, da je stranki odobrena Reborn reklamacija v sklopu jamstva in potrošnik kot rešitev jamstvenega zahtevka prejme drugo napravo, potrošnik ni upravičen do vnovičnega 30 dnevnega testa.

Ravnanje z odpadno električno in elektronsko opremo

Simbol prečrtanega zabojnika na izdelku, njegovi embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da naprave ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke in da je bila dana v promet po 13. avgustu 2005. Vaša dolžnost je, da jo oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadno napravo ali aparat lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju neposredno ob nakupu podobnega izdelka. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.

Ločeno zbiranje in reciklaža OEEO preprečujeta negativne posledice onesnaževanja okolja in nastajanja nevarnosti za zdravje, do katere lahko pride zaradi neustreznega odstranjevanja izdelka, poleg tega pa omogočata predelavo materiala iz katerega je slednji izdelan, prihranek energije in naravnih virov.

V kolikor je izdelek, ki ga želite zavreči še delujoč, ga oddajte v enem izmed centrov ponovne uporabe. S tem mu boste podaljšali življenjsko dobo in preprečili, da bi predčasno končal med odpadki.

Ravnanje z odpadnimi baterijami in akumulatorji

Simbol prečrtanega zabojnika na baterijah in akumulatorjih, embalaži ali v navodilih za uporabo pomeni, da baterij in akumulatorjev ne smete odvreči med mešane komunalne odpadke. Vaša dolžnost je, da jih oddate na posebna zbirna mesta za ločeno zbiranje nevarnih odpadkov v okviru lokalne komunalne službe. Odpadne baterije in akumulatorje lahko oddate tudi trgovcu ali distributerju, brez obveznosti ponovnega nakupa. S tem izpolnjujete zakonske dolžnosti in prispevate k varstvu okolja.

Če je pod zgoraj prikazanim simbolom natisnjen kemijski simbol, ta v skladu z zakonodajo označuje, da se v tej bateriji ali akumulatorju nahaja težka kovina (Hg = živo srebro, Cd = kadmij, Pb = svinec) v presežni vrednosti, kot jo določa zakonodaja.

Če naprava vsebuje baterije ali akumulatorje, ki jih ni mogoče preprosto odstraniti brez ogrožanja varnosti uporabnika, jih mora le-ta oddati skupaj z odpadno napravo v sistem zbiranja odpadne električne in elektronske opreme.


Strošek pošiljanja Reborn izdelkov

V primeru nakupa izdelkov iz segmenta REBORN se strošek pošiljanja obračuna ne glede na znesek nakupa. Izjema velja za nakup, kjer so poleg izdelkov iz segmenta REBORN zajeti še ostali izdelki, katerih skupna vrednost (ostalih izdelkov) presega 50 EUR. V navedenem primeru je poštnina brezplačna.

REBORN® Mystery Box
V primeru odstopa od pogodbe, kjer je kupec ob naročilu Reborn naprave v vrednosti nad 200€ prejel še Mystery box velja, da je v primeru vračila naprave, potrebno vrniti tudi izdelke iz Mystery boxa.

Naprave s posebno davčno ureditvijo

Za določene REBORN® izdelke je bil DDV že poravnan ob nakupu nove naprave. Te naprave se prodaja v skladu s posebno ureditvijo - rabljeno blago: DDV ni obračunan na podlagi 102. člena 1. odstavka ZDDV-1, zato na te naprave ni mogoče uveljavljati pravice do odbitka DDV.

Kako vem, ali se naprava prodaja v skladu z omenjeno posebno ureditvijo?

V košarici ob vnosu podakov za dostavo izberete možnost “Želim račun na podjetje”. V kolikor ste registrirani zavezanec za DDV in za to napravo velja posebna davčna ureditev, se izpiše naslednje obvestilo: za izbran REBORN® izdelek je bil DDV že poravnan ob nakupu nove naprave. Naprava se prodaja v skladu s posebno ureditvijo - rabljeno blago: DDV ni obračunan na podlagi 102. člena 1. odstavka ZDDV-1, zato na to napravo ni mogoče uveljavljati pravice do odbitka DDV.

3.9 Darila pri promocijskih akcijah

Z veseljem nagrajujemo naše zveste stranke, prejemnike e-pošte in vse tiste, ki nas spremljajo preko različnih medijev in v skladu s tem pogosto delamo promocijske akcije. Ena izmed takšnih nagrad je tudi darilo pri nakupu z določenim kuponom. Razpoložljiva darila so izrecno navedena. Kupec se s prevzemom darila, se tudi zaveže, da bo darilo vrnil, če bo vrnil del artiklov ali vse artikle iz naročila, razen če preostala vrednost nakupa ne presega zneskov, določenih za darilo, ali če kupec zamenja izdelek za drugi izdelek iz spletne trgovine. Prav tako ne spreminjamo daril v naročilu ali vračamo denarja za darilo.

3.10 Dodatno

Uporaba brezpilotnih zrakoplovov na območju Republike Slovenije

Podjetje uporabnike in kupce brezpilotnih zrakoplovov (med katere spadajo tudi droni) seznanja, da je pred uporabo treba upoštevati področno zakonodajo, ki je podrobneje pojasnjena na spletni strani Javne agencije za civilno letalstvo Republike Slovenije, dosegljivo na naslovu: https://www.caa.si/brezpilotni-zrakoplovi.html . Podjetje ne odgovarja in ni zadolženo za preverjanje izpolnjevanja pogojev za uporabo dronov.

Na kratko...

Svoje naročilo oddaš tako, da na spletnem mestu trgovine izbereš izdelek, ga dodaš v košarico in zaključiš nakup.

Izdelki ostanejo v naši lasti, dokler v celoti ne poravnaš kupnine. Plačaš lahko po povzetju, preko Paypala, s kartico ali po predračunu.

Dokler naročilo ni odposlano, ga lahko mirne vesti prekličeš - če ga ne prekličeš, se smatra kot potrjeno (šokantno, a ne?).

Za spremembe ali preklic nas kontaktiraj na [email protected] ali nas pokliči na 041 736 736.
  1. Cene, popusti in dodatne storitve - 4
  1. Cene, popusti in
    dodatne storitve - 4
4.1 Cene in akcijske ponudbe

Vse cene, navedene na spletni strani, so izražene v evrih in vsebujejo DDV, ne vsebujejo pa stroškov pošiljanja. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka tudi stroške pošiljanja v višini, navedeni na naročilnici. Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se v odvisnosti od povpraševanja in razpoložljive zaloge.

Podjetja oziroma zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko oziroma davčno številko. Cene veljajo od 14. 1. 2014 do preklica oziroma sprememb.

Cena je končna cena artikla, po kateri potrošnik kupi blago.

Prvotna cena je višja, stara cena artikla, po kateri je bil artikel v prodaji pred znižanjem cene.

Akcijska cena je cena, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To obdobje je datumsko določeno, se pa v primerih razpoložljivosti zalog lahko ustrezno podaljša.

Najboljša cena v zadnjih 30 dneh je prejšnja cena, torej najnižja cena, ki jo je podjetje uporabljalo v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.

Skupna cena je seštevek vseh cen artiklov, v prodaji izven paketa.

Cena za paket je ugodnejša cena vseh artiklov v paketu glede na skupno ceno oz. seštevek vseh cen posameznih artiklov.

Cena brez kupona se prikaže v primeru aktivacije časovno omejenega kupona za popust na spletni strani. Cena brez kupona pomeni prvotno ceno, ki bi veljala brez aktivacije kupona.

Cena s kuponom je cena, ki velja v primeru aktiviranega kupona za popust na spletni strani.

Cena nove naprave je prikaz zadnje znane cene na trgu, ki bi jo kupec plačal, če bi kupil novo napravo. Cena nove naprave je pridobljena na podlagi podatkov primerjalnikov cen. Kupcu je tako omogočeno, da lažje primerja ceno nove naprave v primerjavi z obnovljeno napravo, ki jo prodajalec ponuja v okviru Reborn ponudbe obnovljenih naprav.

4.2 Kuponi za popust in izjeme

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost artikla in s tem tudi skupna vrednost naročila.

Nekateri artikli imajo določen maksimalni popust - za njih velja, da se ob vnosu promocijskega kupona, katerega vrednost presega maksimalen popust artikla, na tak artikel obračuna manjši popust. Tabela s tako omejenimi artikli je navedena v okvirju spodaj.

Kuponi za popust (z izjemo kupona za brezplačno poštnino) ne veljajo na nobeno od naslednjih gizzmo.si storitev: znesek poštnine, znesek premium zavarovanja paketa, znesek darilnega pakiranja, znesek storitve “Na začetek vrste” in na znesek dodatnega leta garancije.

Kuponov za popust ni mogoče koristiti za storitve, ki jih ponuja Gizzmo.si servis mobilnih naprav.

Kuponi se ne seštevajo, zato lahko pri posameznem naročilu uporabite samo en veljaven kupon.

POSEBNOST KUPONA “3 ZA 2”:

Pri uporabi kupona “3 za 2” bodite pozorni na seznam že znižanih artiklov in artiklov, za katere veljajo posebni pogoji koriščenja kuponov (spodaj). Če izberete 3 artikle in najcenejši spada med artikle na omenjenem seznamu, kupon ne bo uveljavljen. 

Kupon lahko uveljavite samo pri nakupu skupine 3 izdelkov. Uporaben bo tako pri nakupu 3, 6, 9, 12, … izdelkov. Če je v košarici npr. 6 izdelkov, eden izmed dveh cenejših pa spada na zgoraj omenjeni seznam, bo kupon veljaven le za tistega, ki ne spada na omenjen seznam.

POSEBNOSTI KUPONA "2 +2 GRATIS":
Pri uporabi kupona "2 + 2 gratis" lahko naročite 4 ovitke/etuije/zaščitna stekla in plačate samo 2.

Ko aktivirate kupon 2PLUS2, lahko ponudbo 2+2 koristite pri artiklih z rumeno značko 2+2, ki se pojavi v levem zgornjem kotu fotografije artikla. Ob uporabi kupona prejmete najcenejša artikla brezplačno. Ponudba velja le za označene ovitke, etuije in zaščitna stekla.

POSEBNOSTI ODSTOPA OD POGODBE PRI UPORABI KUPONA "2 +2 GRATIS", »ILOVEGAIIA« IN "2 + 1 GRATIS":

V primeru, da želite odstopiti od pogodbe morate na sedež podjetja vrniti vse 4 OZ. VSE 3 nepoškodovane in neuporabljene artikle. Ob uporabi kupona "2 + 2 gratis", "ILOVEGAIIA" in "2 + 1 gratis" ni mogoče odstopiti od pogodbe na način, da vrnete zgolj en artikel, ker je ugodnost, ki izvira iz uporabe kupona vezana na nakup točno štirih oz. treh artiklov.

POSEBNOST KUPONA “DESETAK” IN “PETKA”:

Pri uporabi kupona “DESETAK” in “PETKA” bodite pozorni na seznam že znižanih artiklov in artiklov, za katere veljajo posebni pogoji koriščenja kuponov. Ob uporabi kupona “DESETAK” veljajo popust in darila za nakupe nad 30 EUR. Ob uporabi kupona “PETKA” veljajo popust in darila za nakupe nad 20 EUR. V vsoto nakupa se všteva vsa ponudba, vendar se od že znižanih artiklov in artiklov, za katere veljajo posebni pogoji koriščenja kuponov (spodaj) popust ne odšteva. 

POSEBNOSTI ODSTOPA OD POGODBE PRI NAKUPU SUPERPAKETA:
V primeru, da želite odstopiti od pogodbe morate na sedež podjetja vrniti vse 3 nepoškodovane in neuporabljene artikle. Ob nakupu "Superpaketa" ni mogoče odstopiti od pogodbe na način, da vrnete zgolj en artikel, ker je ugodnost, ki izvira iz uporabe kupona vezana na nakup točno treh artiklov.

POSEBNOSTI ODSTOPA OD POGODBE PRI NAKUPU MMMEGA MYSTERY BOX-a XXL:

V primeru, da želite odstopiti od pogodbe morate na sedež podjetja vrniti vseh 7 nepoškodovanih in neuporabljenih artiklov. Ob nakupu "MMMEGA MYSTERY BOX-a XXL" ni mogoče odstopiti od pogodbe na način, da vrnete zgolj en artikel, ker je ugodnost, ki izvira iz uporabe kupona vezana na nakup 7 artiklov.

OBVESTILA O VELJAVNOSTI KUPONA:

V primeru, da po prejemu paketa skenirate QR kodo in uspešno rešite kviz, vam Gizzmo podarja kupon z določenim popustom, ki velja pri nakupu nad 10€. Ker ima kupon kratek čas veljave, dobitnika kupona po elektronski pošti obvestimo o času veljavnosti kupona. Elektronsko sporočilo služi izključno kot obvestilo in kupec s tem ni vpisan na nobeno izmed list za promocijsko obveščanje. Po poteku kupona računalnik avtomatično izbriše pridobljene osebne podatke. Kupčev e-mail naslov ni trajno hranjen, razen če se ni s tem v preteklosti izrecno strinjal.


4.3 Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni

S splošnimi pogoji poslovanja z darilnimi boni podjetja VAL skupina d.o.o., za trgovino Gizzmo.si, določa pravice in obveznosti iz naslova darilnih bonov. Ti splošni pogoji vežejo Gizzmo.si, njegove poslovne partnerje in vsakega kupca, ki kupi oziroma vplača znesek za nakup darilnega bona. Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

Opredelitev
Darilni bon je izkazni dokument v papirnati obliki, opremljen s kodo in datumom izdaje, ki ga izda Gizzmo.si proti plačilu in za katerega je skladno s temi pogoj zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v vseh svojih trgovinah oziroma spletni trgovini.

Vrednosti bonov
Darilni boni se prodajajo v vrednosti po 10 EUR, 20 EUR in 50 EUR in jih je možno kupiti le z gotovino. Ob nakupu darilnih bonov prejme kupec blagajniški prejemek oz. račun. Na blagajniškem prejemku oz. računu prodajalec navede število kupljenih bonov, datum prodaje, vsoto prejete gotovine. Blagajniški prejemek je osnova za vsakršno reklamacijo darilnih bonov. Brez blagajniškega prejemka reklamacija ni možna. Veljavnost bonov je 1 leto od datuma izdaje.

Prodajno mesto
Darilne bone je možno kupiti v trgovinah Gizzmo.si. Nakup darilnih bonov je namenjen fizičnim osebam.

Obveznost podjetja VAL skupina d.o.o.
Obveznost podjetja VAL skupina d.o.o., nastane v trenutku, ko potrošnik - kupec darilnega bona - vplača vrednost darilnega bona. Terjatev iz darilnega bona je vezana na kodo, s katero je opremljen darilni bon in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatve iz darilnega bona lahko zahteva njen prenosnik (imetnik) brez kakršnekoli identifikacije. Obveznost VAL skupina d.o.o. iz darilnega bona preneha s tem, ko darilni bon sprejeme kot plačilo za blago ali storitev, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov iz teh splošnih pogojev. Pri darilnem bonu gre za prenosniški vrednostni papir, zato VAL skupina d.o.o. ni odgovorna za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžen preverjati identitete prenosnika.

Pravice imetnika darilnega bona
Izpolnitev obveznosti iz naslova darilnega bona lahko zahteva prenosnik bona v času veljavnosti darilnega bona v katerikoli trgovini. Darilni boni se lahko unovčijo za nakup blaga in jih ni možno zamenjati za gotovino. Prav tako ni mogoče dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Po preteku veljavnosti darilnega bona ga je možno zamenjati za veljavnega.

Ostala določila
Ob nakupu darilnega bona ni mogoče koristiti kupon za popust. Obračun popusta pri nakupu darilnega bona je onemogočen tudi v samem sistemu. Vsak darilni bon/kupon gizzmo.si se lahko koristi zgolj ob enkratnem nakupu - 1 bon/kupon na osebo. Darilni boni se med seboj ne seštevajo.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati, v nasprotnem primeru se bon šteje za neveljavnega. Poškodovanega ali kako drugače spornega darilnega bona trgovec ni dolžan sprejeti. V primeru suma o ponarejenosti bona se ta zadrži in se o tem obvesti uradne osebe. Ob sumu o nepravilnosti ali napaki na bonih, o poskusih unovčevanja ponarejenih bonov oz. vseh drugih oblikah goljufij oz. poskusov goljufij v zvezi z unovčevanjem bonov se unovčenje bonov ne izvede ter se nemudoma obvesti uradne osebe.

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni veljajo od dneva objave in so na vpogled na spletni strani www.gizzmo.si in na vseh prodajnih mestih. VAL skupina d.o.o. si pridružuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave.

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

4.4 Dodatne storitve pri naročilu artikla

Prednostno pošiljanje (Na začetek vrste): Pred oddajo naročila lahko obkljukate možnost prednostne obdelave, kar pomeni, da je naročilo obdelano isti ali najkasneje naslednji delovni dan. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 1.99 EUR.

Če naročila ni mogoče obdelati v predvidenem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. V primeru, da naročila ne bo mogoče obdelati isti ali najkasneje naslednji delovni dan, bo Val Skupina d.o.o. povrnila znesek zaračunane storitve. Prednostna obdelava naročila ne pomeni, da bo izdelek dostavljen pri naročniku isti ali naslednji delovni dan, temveč, da bo naročilo obdelano in poslano isti ali najkasneje naslednji delovni dan.

3 leta brez skrbi: Pred oddajo naročila lahko pri izdelkih, ki nimajo več letne garancije, obkljukate možnost jamstva v trajanju treh let. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer je odvisna od vrednosti izdelka. Znesek storitve vam bo pred oddajo naročila samodejno prikazan.

To jamstvo lahko uveljavljate v primeru okvar med uporabo, tudi po poteku proizvajalčeve garancije, in sicer v skupni dobi treh let. Artikel z dodatnim jamstvom vam brezplačno zamenjamo, in sicer brez stroškov povratnega pošiljanja. Navedeno jamstvo lahko uveljavite tako, da fotografijo oz. video okvare posredujete na [email protected] in po potrebi izdelek pošljete v pregled, na naslov Val Skupina d.o.o., Hausenbichlerjeva ulica 10, 3310 Žalec

Eko pakiranje: Pred oddajo naročila lahko pri določenih izdelkih oz. skupini izdelkov, izberete/obkljukate možnost eko pakiranja. Storitev se dodatno zaračuna, in sicer v višini 2,99 EUR.

Če za svoje naročilo izberete eko pakiranje, bomo v vašem imenu posadili še eno mlado drevo. Trenutno s pomočjo partnerja drevesa sadimo na Madagaskarju, v Indoneziji, Haitiju, Keniji, Avstraliji in v amazonskem pragozdu.


4.5 Personalizirani izdelki in avtorske pravice

Spletna trgovina gizzmo.si omogoča izdelavo personaliziranih izdelkov.

Naročnik personaliziranega izdelka izjavljam, da sem avtor oziroma imetnik avtorskih pravic na fotografijah, ki so vsebovane na personaliziranem izdelku.

Kot imetnik avtorskih pravic, soglašam, da Val skupina d.o.o. zgoraj navedeno avtorsko delo uporablja v namene promocije in hkrati dovoljujem, da ga priobči javnosti v različnih oblikah (npr. objava na spletni strani, televiziji ipd.). V ta namen na Val skupino d.o.o. izključno in krajevno ter časovno neomejeno prenašam materialne avtorske pravice na navedenem avtorskem delu in sicer pravico reproduciranja, pravico distribuiranja, pravico predelave (v soglasju z avtorjem), pravico javne priobčitve (pravico javnega izvajanja, javnega prenašanja, pravico javnega predvajanja s fonogrami in videogrami, pravico javnega prikazovanja, pravico radiodifuznega oddajanja, pravico radiodifuzne retransmisije, pravico sekundarnega radiodifuznega oddajanja, pravico dajanja na voljo javnosti).

V kolikor zgoraj navedeno avtorsko delo vsebuje avtorska dela drugih imetnikov avtorskih in sorodnih pravic, izjavljam, da sem za namen objave zgoraj navedene fotografije bodisi pridobil avtorske pravice za uporabo tega dela  na spletu bodisi uporabil avtorska dela v skladu z namenom ponazoritve, soočenja ali napotitve. V celoti prevzemam odgovornost za morebitne odškodninske in druge zahtevke teh imetnikov avtorskih pravic zoper Val skupino d.o.o. zaradi objave mojega zgoraj navedenega avtorskega dela na spletu.


Seznanjen sem, da so ovitki lahko objavljeni na spletni strani oz. Facebook strani Printboutiq.

4.6 Posebne ponudbe po zaključku nakupa

Online upsell

Upsell ali poprodajna ponudba je ponudba za gizzmo.si kupce, ki so pravkar zaključili (oddali) naročilo. Ponudba je časovno omejena in je prilagojena dejstvu, da je naročilo že oddano, enakih cenovnih znižanj v redni ponudbi brez oddanega naročila ni mogoče pridobiti. Prav tako vrednost v upsellu dodanih artiklov NE vpliva na dodatne ugodnosti, vezane na skupno vrednost rednega naročila (brezplačna poštnina nad 50€, ...).

SMS upsell

Upsell ali poprodajna ponudba je ponudba za gizzmo.si kupce, ki so pravkar zaključili (oddali) naročilo. Ponudba je časovno omejena in je prilagojena dejstvu, da je naročilo že oddano, enakih cenovnih znižanj v redni ponudbi brez oddanega naročila ni mogoče pridobiti. SMS upsell naročniku nekaj minut po oddanem naročilu na vnešeno mobilno številko pošlje sms s promocijsko upsell ponudbo. Vrednost v upsellu dodanih artiklov NE vpliva na dodatne ugodnosti, vezane na skupno vrednost rednega naročila (brezplačna poštnina nad 50€,  ...).

Kuponi v upsell ponudbi

Ob nakupu na spletni strani www.gizzmo.si, po zaključenem (oddanem) naročilu, lahko v poprodajni ponudbi (upsell) kupec izbere "Gratis kupon za 20% popust na naslednji nakup. Kupon za 20% popust velja pri naslednjem nakupu. Pogoji uporabe kuponov za popust so navedeni v poglavju "4.2. Kuponi za popust in izjeme" in v poglavju "4.6. Posebne ponudbe pri zaključku nakupa".


Ob kuponu "Gratis kupon za 20% popust na naslednji nakup" kupec dodatno prejme še »Gratis kupon za temeljito UV sterilizacijo mobilnega telefona v gizzmo.si poslovalnici BTC Ljubljana«. Kupon velja za brezplačno UV sterilizacijo mobilnega telefona v gizzmo.si prodajnem centru Ljubljana, BTC City, Center Desetka. Z enim kuponom je možno uveljaviti enkratno UV sterilizacijo. Koriščenje kupona je možno zgolj ob obisku in v delovnem času poslovalnice. Storitve ni možno koristiti s pošiljanjem telefona po pošti.

Na kratko...

Tu in tam naše sledilce nagradimo s akcijskimi kuponi. Kodo promocijskih kuponov vneseš v namensko okence ob zaključku naročila. Na nekatere artikle, ki so našteti tukaj, ne veljajo.

Ob naročanju lahko z majnim doplačilom preskočiš vrsto in tvoje naročilo bomo obdelali prednostno. Prav tako lahko pri določenih izdelkih garancijo podaljšaš na 2 leti.
  1. Odstop od pogodbe, garancija in vračila - 5
  1. Odstop od pogodbe,
    garancija in vračila - 5
5.1 Odstop od pogodbe

Naročilo blaga in storitev lahko kadarkoli, pred potrditvijo naročila, prekličete.

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (elektronski naslov: [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti naslednji dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Blago je treba vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu.

Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju tudi: ZVPot-1)podrobno od 134. člena do 145. člena).

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje zahtevkov v primeru neskladnosti ali garancije.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe 134. člena Zakona o varstvu potrošnikov pri teh pogodbah (natančneje v 135. členu Zakona o varstvu potrošnikov):

  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. personalizirani izdelki);
  • o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, če se je izvajanje začelo in, kadar pogodba potrošnika zavezuje k plačilu, če:
  • – je potrošnik predhodno podal izrecno soglasje za začetek izvajanja v času odstopnega roka,
  • – je potrošnik privolil, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, in
  • – je podjetje predložilo potrdilo v skladu s šestim odstavkom 132. člena ali z drugim odstavkom 133. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
5.2 Vračilo blaga

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v originalni embalaži, in sicer nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik prav tako odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga ne vrne v originalni embalaži in ima podjetje zaradi tega izgubo pri nadaljnji prodaji.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku v obliki darilnega bona z novim obdobjem veljavnosti.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vračila blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Če blago/storitve ne delujejo pravilno ali ne delujejo v skladu z vašimi pričakovanji, nam pišite preko obrazca za kontakt ali pošljite sporočilo na [email protected]. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi blaga/storitev in poškodbam samega blaga ter morebitnim poškodbam drugih stvari.

5.3 Uveljavljanje zahtevkov v primeru neskladnosti blaga

Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje urejeno od 81. člena do 87. člena).

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita. Kupec v obvestilu natančno opiše neskladnost. Kupec lahko obvestilo o neskladnosti sporoči osebno, preko telefonske številke 041 736 736, ali na elektronski naslov [email protected]. Obvestilu je treba priložiti račun ali številko naročila. Kupec mora prodajalcu omogočiti, da blago, za katerega uveljavlja zahtevek iz naslova neskladnosti, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.

Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Pravice iz prvega odstavka 81. člena Zakona o varstvu potrošnikov prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v spodaj zapisanem vrstnem redu, upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Pogoji in roki za vzpostavitev skladnosti so podrobneje določeni v 82. členu Zakona o varstvu potrošnikov, in sicer med drugim določa:

  • kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga  (rok lahko prodajalec podaljša za največ 15 dni, in sicer glede na naravo, kompleksnost blaga, resnosti neskladnosti itd. O podaljšanju roka mora prodajalec obvestiti kupca pred potekom 30 dnevnega roka.);
  • kupec lahko izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim, razen če je izpolnitev nemogoča, ali predstavlja nesorazmerne stroške v primerjavi z drugim zahtevkom, ob upoštevanjem vseh okoliščin. 

Ne glede na vse zgoraj zapisano, lahko kupec odstopi od pogodbe in takoj zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Uveljavljanje pravice iz naslova neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 81. člena naprej).

5.4 Dodatno

28-dnevno jamstvo na zadovoljstvo brez heca

Z lastnim jamstvom »Brez heca« omogočamo menjavo izdelka ali vračilo kupnine v 28 dneh po nakupu brez navajanja razloga. Več informacij o jamstvu »Brez heca« se nahaja na linku.

Na kratko...

Že slovenska zakonodaja ti omogoča odstop od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga. Pri gizzmo.si smo šli še korak dlje in podvojili čas, ki ga imaš za menjavo ali vračilo. 

Če želiš vračilo ali menjavo izdelka, nam to sporoči na [email protected]. Z lastnim jamstvom “Brez Heca” ti omogočamo 100 % vračilo kupnine ali menjavo izdelka brez razloga 28 dni po nakupu.
  1. Piškotki in oglaševanje - 6
  1. Piškotki in
    oglaševanje - 6
6.1 O piškotkih

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki se shranijo na vaš računalnik ob obisku našega spletnega mesta in ne škodijo vaši strojni ali programski opremi. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Piškotki niso škodljivi in so vedno časovno omejeni.

V slovenski zakonodaji uporabo piškotkov določa Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju: ZEKom-2), katerega 225. člen predstavlja pravno osnovo za skrb za zasebnost uporabnikov spleta.

Spletna stran www.gizzmo.si za delovanje strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov, spremljajo pa aktivnosti obiskovalcev in zanimanje z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje. Z uporabo spletne strani obiskovalci soglašajo z njihovo uporabo.

6.2 Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomočjo piškotkov hitrejša in preprostejša. Z njihovo pomočjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih mestih pa bolj učinkovito in prijazno.

Podjetje vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics in GA4, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta.

Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

6.3 Onemogočanje/omogočanje piškotkov
Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih ni omogočeno pravilno delovanje strani. Ti piškotki omogočajo uporabniku delovanje prijaznih spletnih storitev, boljšo uporabniško izkušnjo in za njih ni potrebno pridobiti soglasja.
Z njihovo pomočjo analiziramo promet na spletni strani, da lahko izboljšamo uporabniško izkušnjo.
Pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani in omogočajo personalizirane, uporabniku bolj zanimive oglasne vsebine.

Piškotke lahko onemongočite tudi neposredno v svojem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate:
Chrome
Firefox
Opera
Internet Explorer
Safari

Če spremenite, ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavi.

6.4 Piškotki, uporabljeni na tem spletnem mestu
Na kratko...

Žal pri gizzmo.si ne pečemo piškotkov, kot jih poznaš, jih pa uporabljamo za delovanje strani in košarice (obvezni), analitiko (analitični) in zagotavljanje bolj personalizirane izkušnje (oglaševalski).

Piškotke lahko omogočiš ali onemogočiš selektivno v sekciji 6.3, v sekciji 6.4 pa najdeš seznam vseh piškotkov.
  1. Nagradne igre - 7
  1. Piškotki in
    oglaševanje - 6
  1. Piškotki in
    oglaševanje - 6
  1. Piškotki in
    oglaševanje - 6
  1. Nagradne igre - 7
7.1 Splošni pogoji sodelovanja v nagradni igri za REBORN® iPhone SE 2020

1. Kdo prireja nagradno igro

Organizator nagradne igre je podjetje Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana


2. Trajanje nagradne igre

Nagradna igra poteka na spletni strani, nagrajenec bo izbran med vsemi naročili, oddanimi med 23.5.2023 in 4.6.2023 s kodo, pridobljeno na kolesu ugodnosti.


3. Namen nagradne igre

Namen nagradne igre je promocija ponudbe znamk organizatorja in izvajanje trženjskega komuniciranja.


4. Definicija pojmov

Kot »sodelujoči« se definira vsaka oseba, ki odda naročilo med 23.5.2023 in 4.6.2023 s kodo, pridobljeno na kolesu ugodnosti.


5. Potek nagradne igre

V nagradni igri lahko sodelujejo vse fizične osebe nad petnajst let, s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji. Osebe, ki kakorkoli neposredno sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, in njihovi ožji družinski člani ne morejo sodelovati v nagradni igri. V nagradni igri ne smejo sodelovati pogodbeni sodelavci ali zaposleni v podjetju Val skupina d.o.o.

V nagradni igri sodelujejo vsi uporabniki, ki oddajo naročilo med 23.5.2023 in 4.6.2023 s kodo, pridobljeno na kolesu ugodnosti.

Prepovedana je uporaba česarkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo, škodovalo ali omogočilo zlorabo nagradne igre (npr. računalniške kode, škodljivi programi, ipd.). Posledica takega ravnanja je lahko izključitev sodelujočega iz nadaljnjega sodelovanja v nagradni igri.

Organizator ima sodelujočega pravico nemudoma diskvalificirati iz nagradne igre, če obstaja sum, da je sodelujoči ravnal v nasprotju s pravili nagradne igre.


6. Vrste nagrad in načini pridobitve nagrad

Sodelujoči se s sodelovanjem v nagradni igri potegujejo za obnovljeni telefon REBORN® iPhone SE 2020.

Pogoj za sodelovanje je, da ni bila odkrita kršitev pravil nagradne igre s strani sodelujočega oziroma, da sodelujoči tekom nagradne igre ni bil diskvalificiran.

Sodelujoči v nagradni igri lahko v času trajanja nagradne igre prejmejo samo eno nagrado.

Pri razglasitvi zmagovalca bo prisotna komisija oziroma pooblaščenec nagradne igre (pristojnosti določene v 8. točki).


7. Razglasitev nagrajenca

Določitev nagrajenca nagradne igre za glavne nagrade bo pod nadzorom komisije oziroma ekipe Val skupine d.o.o. potekala na naslovu Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana.

Zapisnik o poteku nagradne igre in nagrajencih, podpisan s strani vseh članov komisije Val skupina d.o.o., bo eno leto shranjen na naslovu Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana.


8. Pristojnosti komisije nagradne igre

Komisija oziroma pooblaščenec za nagradno igro ima pristojnost:

  • nadzora poteka nagradne igre in razglasitve nagrajenca, v skladu s pravili nagradne igre,
  • pooblaščenec lahko ukrepa v primeru suma, da je sodelujoči uporabljal karkoli, kar bi lahko motilo, onesposobilo, škodovalo ali omogočilo zlorabo nagradne igre (npr. računalniške kode, škodljivi programi, ipd.) ter kakorkoli drugače ravnal v nasprotju s pravili te nagradne igre,
  • iz nagradne igre diskvalificirati sodelujočega, za katerega sumi, da je ravnal v nasprotju s pravili nagradne igre.


Komisija oziroma pooblaščenec mora določenemu sodelujočemu, ki ga sumi kršitve pravil te nagradne igre, dati možnost zagovora o ravnanju v skladu s pravili nagradne igre. Komisija oz. pooblaščenec v takem primeru predpiše način, s katerim lahko sodelujoči v roku 7 dni od poslanega e-obvestila o sumu kršitve pravil nagradne igre dokaže, da je pravila nagradne igre upošteval. V kolikor sodelujoči tega ne dokaže na način, kot ga je določila komisija, oziroma se ne odzove na poziv komisije, ga ima komisija pravico nemudoma diskvalificirati. Komisija ima pravico, da od sodelujočega zahteva, da resničnost svojih trditev dokaže na sedežu organizatorja, in to na način, kot ga določi komisija, in v roku, ki ga določi komisija. V kolikor sodelujoči tega ne naredi, ga ima komisija pravico nemudoma in nepreklicno diskvalificirati.

Komunikacija z nagrajencem se izvaja preko maila, s katerim je sodelujoči v nagradni igri sodeloval (oddal naročilo) oz. preko podatkov, ki nam jih posreduje v prodajnem centru Ljubljana.

Odločitve komisije glede morebitnih diskvalifikacij sodelujočih v nagradni igri so dokončne, nepreklicne in morajo biti navedene v zapisniku, ki ga podpišejo vsi člani komisije.


9. Nagrade in nagrajenci

Sledečo nagrado bo prejel nagrajenec, ki ga bodo v podjetju Val skupina izžrebali med sodelujočimi v nagradni igri:


1. REBORN® iPhone SE 2020


Nagrajenec bo o prejetju nagrade obveščen preko maila in lahko nagrado osebno prevzame v prodajnem centru gizzmo.si Ljubljana, v BTC-ju.

Prejemnik nagrade bo objavljen na Instagram profilih mr_gizzmo, gizzmo.hr in  gizzmo_hu. 

Nagrajenec izrecno dovoljuje objavo svojega imena in priimka na vseh straneh nagradne igre, e-mail obvestil o nagradnih igrah ter instagram uporabniškega imena na instagram profilu mr_gizzmo, gizzmo.hr in gizzmo_hu. Nagrajenec za objavo podatkov od organizatorja ne bo zahtevali plačila ali odškodnine.

Nagrade ni mogoče zamenjati za katero koli drugo nagrado ali za denar. Prenos nagrad na tretjo osebo ni možen. Organizator ima pravico zahtevati, da nagrajenec v določenem roku z ustreznim dokumentom izkaže svojo identiteto. V primeru, da nagrajenec tega ne želi storiti, izgubi pravico do nagrade, taka nagrada pa se nato ne podeli. Prav tako bo posamezni nagrajenec izgubil pravico do nagrade, če se na obvestilo o prejemu oziroma prevzemu nagrade ne bo odzval (posredoval zahtevanih podatkov) v roku 10 dni od prejema obvestila ali pa se bo nagradi odpovedal. V tem primeru se nagrada ne podeli.


Sodelujoči v nagradni igri so seznanjeni z možnostjo osvojitve nagrade, ki je lahko predmet obdavčitve po Zakonu o dohodnini. V skladu z navedenim, se nagrajenec strinja, da bo upoštevaje 2. odst. 35. člena ZDavP-2 izplačevalcu nagrade (organizatorju nagradne igre) Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana posredoval naslednje podatke: ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, davčno številko, davčno izpostavo, e-mail ter telefonsko številko. Nagrajenec mora naštete podatke organizatorju posredovati najkasneje v roku 21 dni od prejema obvestila o nagradi. V primeru, da nagrajenec organizatorju teh podatkov ne posreduje v zahtevanem roku, mu organizator ni dolžan izročiti nagrado. Organizator je v teh primerih prost vseh obveznosti, ki izhajajo iz teh pravil do nagrajenca. Val skupina d.o.o. bo za podeljene nagrade obračunala in plačala akontacijo dohodnine v skladu s 108. členom Zdoh-2.


Organizator in osebe, ki sodelujejo pri izvedbi nagradne igre, ne odgovarjajo za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati(višja sila), lahko organizator odpove nagradno igro. O tem mora prek spletne strani www.gizzmo.si ali Facebook strani Gizzmo.si obvestiti udeležence. V tem primeru organizator udeležencem ne odgovarja za nastalo škodo. Odločitev organizatorja glede pravil nagradne igre oziroma pravil uporabe je dokončna in velja za vse udeležence.


10. Druge določbe

Udeleženec mora za sodelovanje v nagradni igri soglašati z navedenimi Splošnimi pogoji sodelovanja v nagradni igri podjetja Val skupina d.o.o.. Ob posredovanju svojega e-poštnega naslova in ostalih potrebnih podatkov preko spletnega obrazca se šteje, da se sodelujoči v celoti strinja s pogoji nagradne igre, ki so pisno objavljeni pri organizatorju (več pod točko 11).

Organizator ne odgovarja za prijave z napačnimi podatki in nepopolne prijave. Udeleženec sam odgovarja za posredovanje napačnih podatkov oz. nepopolno prijavo. Organizator se ne obvezuje k pozivanju k dopolnitvam prijav, v kolikor bi bile te napačne oz. nepopolne.

Sodelovanje v nagradni igri ni pogojeno z nakupom kateregakoli izdelka.


11. Dostopnost pravil nagradne igre

Pravila nagradne igre so na vpogled dostopna v pisni obliki v prodajnem centru Ljubljana (na vidnem mestu) in pri organizatorju nagradne igre Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana.


12. Uporaba in varovanje osebnih podatkov

Sodelujoči daje izrecno privolitev, da lahko družba Val skupina d.o.o. vpisane osebne podatke obdeluje z namenom ugotavljanja mojega zanimanja za izdelke in storitve gizzmo.si ter kontaktiranja v zvezi z njimi preko navadne in elektronske pošte, Facebook Messengerja ali telefona. Potrjuje tudi, da je seznanjena s svojimi pravicami v zvezi s posredovanimi osebnimi podatki.

Val skupina d.o.o., Hrvaška ulica 10, 1000 Ljubljana (upravljalec) bo podatke, ki jih bo pridobila od sodelujočih v nagradni igri, uporabljala izključno za namene nagradne igre. Ti nameni so:

  • izvedba nagradne igre;
  • objava nagrajencev na spletni strani www.gizzmo.si, Facebook strani Gizzmo.si in v e-poštnih sporočilih, ki bodo poslana z namenom obveščanja vseh sodelujočih v nagradni igri;
  • komuniciranje v zvezi z izvedbo nagradne igre s sodelujočimi po e-pošti;
  • statistične in tržne analize; segmentacija uporabnikov;
  • pošiljanje e-novic po e-pošti;
  • pošiljanje e-poštnih sporočil s ponudbami, informacijami o novostih, akcijah in ugodnostih.
  • komuniciranje v zvezi z izvedbo nagradne igre s sodelujočimi in nagrajenci po e-pošti;


Upravljalec bo pridobljene podatke varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter v skladu s svojimi notranjimi akti, sprejetimi na podlagi zakona. Upravljalec pridobljenih podatkov v nobenem primeru ne bo posredoval ali razkril tretjim osebam.


Pridobljeni podatki se hranijo:

  • e-poštni naslov: trajno oziroma do preklica s strani njegovega imetnika;
  • ime in priimek: trajno zaradi potreb po personaliziranem pošiljanju e-sporočil po podelitvi

nagrad,

  • naslov, 10 let od podelitve nagrad oziroma kolikor je to potrebno na podlagi davčne zakonodaje. Po preteku roka hrambe lahko upravljalec podatke po lastni presoji izbriše ali anonimizira.
  • upravljalec osebnih podatkov mora sodelujočemu na njegovo zahtevo:
  • potrditi, ali se njegovi obdelujejo ali ne, in mu omogočiti vpogled v osebne podatke, ki se nanašajo nanj, ter njihovo prepisovanje ali kopiranje;
  • posredovati izpis osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
  • dati informacijo o metodah obdelave podatkov.


Upravljalec na spletnem mestu www.gizzmo.si uporablja piškotke (cookies), ki se uporabljajo izključno kot varnostni element za preprečevanje zlorab sistema nagradne igre in ne omogočajo identifikacije posameznika.


13. Preklic sodelovanja

Sodelujoči lahko kadarkoli s poslanim elektronskim sporočilom na naslov [email protected] oz. [email protected] zahteva preklic registracije in sodelovanja v nagradni igri.

V primeru, da želi sodelujoči kadarkoli pozneje biti izbrisan iz e-mail baze prejemnikov obvestil podjetja Val skupina d.o.o lahko kadarkoli to zahtevo sporoči na spletni naslov ali pa se samostojno odjavi s pomočjo povezave, ki je na voljo v vsakem e-mail sporočilu, ki ga prejemnikom iz svoje e-mail baze pošilja podjetje Val skupina d.o.o.. Zahtevo za odstranitev e-mail naslova iz baze bo podjetje Val skupina d.o.o. dosledno spoštovalo in e-mail naslov odstranilo iz svoje baze.


14. Reševanje pritožb

Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se organizator zavezuje, da jih bo odpravil v čim krajšem času in o tem obvestil sodelujočega v nagradni igri. Pritožbo lahko sodelujoči pošlje na sedež organizatorja.


Datum posodobitve pogojev sodelovanja v nagradni igri: 23. 05. 2023



Zadnja posodobitev Pogojev poslovanja: 18. december 2023

Prazna
košarica?

Kupcem pogosto privoščimo posebne akcije. S prazno košarico jih žal ne moreš izkoristiti.

Napolni jo s klikom na gumb "V KOŠARICO" pri posameznem artiklu.

Košarica

Darilo si izbereš na blagajni!

28-dnevno jamstvo zadovoljstva

Notice