Študent naj bo! Ujemi še dodatno znižane cene najbolj priljubljenih študentskih gadgetov, ki ti bodo olajšali vsakdan! Vse pod 20 €
Ringke Spigen SGP Caseology Audio-Technica Apple Samsung Sony HTC LG Nokia Microsoft BlackBerry Alcatel Huawei Motorola OnePlus Asus Lenovo Acer Xiaomi Google Wiko Univerzalno Slušalke in Zvočniki Dodatna oprema Elektronika GoPro Prenosniki Darilni boni Luc


Če želiš artikel dodati v košarico, klikni gumb "V košarico" pri posameznem artiklu.
Počisti košarico

Pogoji poslovanja


Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S trgovino Gizzmo.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Val skupina d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Pravica do odstopa od nakupa - vračila blaga

Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 14 dneh od sporočila o odstopu brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga na e-naslov info@gizzmo.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Za pomoč ob sprožitvi postopka vračila blaga smo vam vselej na voljo tudi preko telefonske številke 041 736 736.

Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov poslovalnice Celje: 

Gizzmo.si
Val skupina, d.o.o.

Ljubljanska 8

3000 Celje

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka. Kupnino povrnemo na TRR račun stranke (stroške nakazila krijemo mi) ali na željo stranke v gotovini, če stranka obišče našo poslovalnico.

V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

 

Cene in veljavnost ponudbe

Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. 

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji wfiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

Način plačila je z gotovino ob prevzemu. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. 
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Na strani je objavljena redna cena, ki predstavlja priporočeno maloprodajno ceno dobavitelja za določen artikel, in spletna cena, ki je dostopna vsem uporabnikom Gizzmo.si.

 

Kuponi za popust

Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost artikla in s tem tudi skupna vrednost naročila.

Ob nakupu darilnega bona ni mogoče koristiti kupon za popust. Obračun popusta pri nakupu darilnega bona je onemogočen tudi v samem sistemu. 

Določeni artikli imajo določen maksimalni popust; za njih velja, da se ob vnosu promocijskega kupona, katerega vrednost presega maksimalen popust artikla, na tak artikel obračuna manjši popust. Tabela s tako omejenimi artikli je navedena v spodnjem okvirju.


Načini Plačila

Izdelke plačate po povzetju, preko paypala, ob osebnem prevzemu ali po predračunu. Osebni prevzem izdelkov je mogoč v celjski trgovini Gizzmo, na Ljubljanski 8 v Celju, med delovniki od 9.30 do 17.00. in ob sobotah od 8.00 do 12.00. Osebni prevzem je prav tako mogoč v ljubljanski trgovini Gizzmo, BTC Hala A, Lokal 17, na Šmartinska 152 od ponedeljka do sobote med 9.00 in 20.00.

Pošiljka bo odposlana preko Pošte Slovenije. Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po povzetju je 3,50 EUR.

Strošek pošiljanja, če je izbrano plačilo po predračunu ali s Paypalom je 1,90 EUR.

Ob osebnem prevzemu ni dodatnih stroškov.

Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 3 delovnih dneh.

 

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni

S splošnimi pogoji poslovanja z darilnimi boni podjetja Val skupina d.o.o. Muncherjeva 1, 1000 Ljubljana, za trgovino Gizzmo.si določa pravice in obveznosti iz naslova darilnih bonov. Ti splošni pogoji vežejo Gizzmo.si, njegove poslovne partnerje in vsakega kupca, ki kupi oziroma vplača znesek za nakup darilnega bona. Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

 

Opredelitev

Darilni bon je izkazni dokument v papirnati obliki, opremljen s kodo in datumom izdaje, ki ga izda Gizzmo.si proti plačilu in za katerega je skladno s temi pogoj zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v vseh svojih trgovinah oziroma spletni trgovini.

 

Vrednosti bonov

Darilni boni se prodajajo v vrednosti po 10 EUR, 20 EUR in 50 EUR in jih je možno kupiti le z gotovino. Ob nakupu darilnih bonov prejme kupec blagajniški prejemek oz. račun. Na blagajniškem prejemku oz. računu prodajalec navede število kupljenih bonov, datum prodaje, vsoto prejete gotovine. Blagajniški prejemek je osnova za vsakršno reklamacijo darilnih bonov. Brez blagajniškega prejemka reklamacija ni možna. Veljavnost bonov je 1 leto od datuma izdaje.

 

Prodajno mesto

Darilne bone je možno kupiti v trgovinah Gizzmo.si. Nakup darilnih bonov je namenjen fizičnim osebam.

 

Obveznost Gizzmo.si

Obveznost Gizzmo.si, nastane v trenutku, ko potrošnik - kupec darilnega bona - vplača vrednost darilnega bona. Terjatev iz darilnega bona je vezana na kodo, s katero je opremljen darilni bon in gre vsakokratnemu imetniku darilnega bona. Izpolnitev terjatve iz darilnega bona lahko zahteva njen prenosnik (imetnik) brez kakršnekoli identifikacije. Obveznost Gizzmo.si iz darilnega bona preneha s tem, ko darilni bon sprejeme kot plačilo za blago ali storitev, s potekom veljavnosti darilnega bona ali če postane darilni bon neveljaven iz razlogov iz teh splošnih pogojev. Pri darilnem bonu gre za prenosniški vrednostni papir, zato Gizzmo.si ni odgovoren za morebitne zlorabe darilnih bonov in ni dolžen preverjati identitete prenosnika.

 

Pravice imetnika darilnega bona

Izpolnitev obveznosti iz naslova darilnega bona lahko zahteva prenosnik bona v času veljavnosti darilnega bona v katerikoli trgovini. Darilni boni se lahko unovčijo za nakup blaga in jih ni možno zamenjati za gotovino. Prav tako ni mogoče dobiti v gotovini izplačanega preostanka vrednosti darilnega bona. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Po preteku veljavnosti darilnega bona ga je možno zamenjati za veljavnega.

 

Ostala določila

Ob nakupu darilnega bona ni mogoče koristiti kupon za popust. Obračun popusta pri nakupu darilnega bona je onemogočen tudi v samem sistemu. Vsak darilni bon/kupon gizzmo.si se lahko koristi zgolj ob enkratnem nakupu - 1 bon/kupon na osebo. Darilni boni se med seboj ne seštevajo.

Na darilni bon ni dovoljeno ničesar pisati, brisati, črtati ali popravljati, v nasprotnem primeru se bon šteje za neveljavnega. Poškodovanega ali kako drugače spornega darilnega bona trgovec ni dolžan sprejeti. V primeru suma o ponarejenosti bona se ta zadrži in se o tem obvesti uradne osebe. Ob sumu o nepravilnosti ali napaki na bonih, o poskusih unovčevanja ponarejenih bonov oz. vseh drugih oblikah goljufij oz. poskusov goljufij v zvezi z unovčevanjem bonov se unovčenje bonov ne izvede ter se nemudoma obvesti uradne osebe.

Splošni pogoji poslovanja z darilnimi boni veljajo od dneva objave in so na vpogled na spletni strani Gizzmo.si in sicer na www.gizzmo.si in na vseh prodajnih mestih. Gizzmo.si si pridružuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja z darilnimi boni brez posebne najave.

Morebitni spori med strankami, ki izvirajo ali so v kakršnikoli povezavi z darilnimi boni, se rešujejo sporazumno. V nasprotnem primeru bo spor reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.

Z objavo teh splošnih pogojev je vsak kupec seznanjen, da z nakupom darilnega bona sprejema te splošne pogoje ter način poslovanja z darilnimi boni, kot je opredeljeno s temi splošnimi pogoji.

 

Postopek nakupa


Nakup na vseh spletnih straneh podjetja VAL Skupina d.o.o. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

  • Izbira artikla: V obrazcu za naročilo izberete ustrezen izdelek oz. količino, ki jo želite naročiti. Pred klikom na gumb za naročilo so vam na spletni strani vedno dostopni podatki o izdelku, ki ga naročate.
  • Potrditev naročila: Ko oddate naročilo boste preusmerjeni na spletno stran s sporočilom, da je vaše naročilo sprejeto. Poleg tega boste na vpisani e-mail naslov dobili potrdilo o naročilu z vsemi podatki glede vrste izdelka, količine, končne cene in datuma dostave.
  • Preklic naročila: Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. VAL Skupina d.o.o. ob prejemu potrdtive o naročilu pregleda stanje zalog oz. možnost dobave. Če artikla ni mogoče dobaviti v napisanem roku se kupca o tem obvesti na vpisano telefonsko številko oz. e-mail naslov. Kupec lahko prekliče naročilo tako, da odgovori na e-mail, ki ga je prejel ob naročilu oz. pokliče na telefonsko številko, objavljeno na spletni strani.
  • Odpošiljanje: VAL Skupina d.o.o. v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja.

 

Spreminjanje naročila

Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, na e-mail naslov prodaja @ wave.si pa pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na 041 736 736.

 

Varnost in varovanje osebnih podatkov

Splošno

Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

 

Uporaba osebnih podatkov

Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek;
  • naslove za dostavo;
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
  • geslo v šifrirani obliki;
  • kontaktno telefonsko številko;
  • državo bivanja;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.

 

Piškotki in IP naslovi

Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

 

Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov

Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.

Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.

Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.


Izvajanje politike zasebnosti

Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.

Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.

Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. 


Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Val skupina d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa pogodbe oz. realizacije naročila v kolikor nastane bistvena napaka v ponudbi. Bistvena napaka zajema elemente, na podlagi katerih Val skupina d.o.o. ne bi pristala na sklenitev pogodbe. Med omenjene napake spadajo tudi očitne napake v ceni artiklov, ki so lahko posledica tehničnih in drugih težav.

 

Odgovornost za napake

Imate pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavljate iz naslova stvarne napake ob spoštovanju Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 51/04, 98/04 - uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena

Napaka na izdelku je stvarna:

1.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.    če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.    če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.    če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Kupec lahko zahteva po lastni izbiri :

  • Odpravo napake
  • Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • Zamenjavo blaga
  • Vračilo plačanega zneska

Če menite, da ima kupljen izdelek stvarno napako, nas čimprej kontaktirajte na 041 736 736 ali info@gizzmo.si in priložite vaš račun ali številko naročila. V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

 

Pravica do obveščanja

Imate pravico do neplačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na: info@gizzmo.sii ali nam pošljite zahtevek po pošti.   

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko sms sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti od 3 do 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik za prevzem artiklov.


Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime, tel. številka in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo. 

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

V primeru vpisa e-mail naslova na Facebook ali v obrazec na prvi strani Gizzmo.si, preko katerega pridobite kupon za 10 % popust na vaše naročilo, bomo vaš e-mail naslov shranili za namene obveščanja o posebnih ugodnostih in promocijah spletne trgovine Gizzmo.si. Iz baze prejemnikov obvestil se lahko kadarkoli odjavite s sporočilom na info@gizzmo.si ali s klikom na povezavo 'Odjava' na dnu promocijskih e-mail sporočil.

Za odjavo od občasnih promocijskih SMS sporočil na prejeto SMS spročilo odgovorite z besedilom "Odjava" in vašo telefonsko številko bomo odstranili iz baze prejemnikov sporočil.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov: info@gizzmo.si Ponudnik bo v treh delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 


Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gizzmo.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.


Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podjetje

Val skupina, d.o.o.
Mucherjeva 1
1000 Ljubljana

Poslovalnica Gizzmo.si:

Ljubljanska 8

3000 Celje

Podjetje je vpisano v sodnem registru Okrožnega sodišča v Ljubljani dne 20.01.2012, SRG vpisa 2012/3229.

ID za DDV: SI22490388

Matična številka: 609908400

TRR: SI56 0430 2000 1927 859 pri NKBM

gizzmo.si na Facebooku
V redu Gizzmo.si za funkcionalnost strani uporablja piškotke, ki ne hranijo osebnih podatkov. Nekateri piškotki so bili morda že nameščeni v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska strani soglašaš z njihovo uporabo. Več o piškotkih...